Portal Ayarlarından bu işlemi gerçekleştirmeniz mümkün. Aşağıdaki adımları kullanarak oturum açmamış kullanıcıların bilet oluşturmasını kısıtlayabilirsiniz.
1) Freshdesk içerisinden Ayarlar bölümüne gidin. Destek Kanalları başlığı altında Portallar seçeneğine tıklayın.
2) Portallar sayfasına gittiğinizde üst kısımdaki Ayarlar seçeneğine tıklayın.
3) Bölümlere ayırılmış şekilde Portal ayarlarını göreceksiniz. Portal için Kullanıcı İzinleri başlığının altındaki "Portalda kimler yeni bir destek talebi gönderebilir" özelliğini değiştirerek kısıtlama yapabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız