Müşterilerimin portaldan bilet göndermesine nasıl izin verebilirim?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 1:07 PM

Müşteri portalında, müşterileriniz portaldan bilet göndermek için Yeni Destek Bileti seçeneğini kullanabilecektir. Bu seçenek, Yönetici -> Portal -> Düzenle -> Ayarlar altındaki Kullanıcı İzni bölümünde değişiklik yapılarak, tüm kullanıcılar veya yalnızca oturum açmış kullanıcılar için kullanılabilir hale getirilebilir.

Müşteri portalındaki bilet oluşturma formunda görünen alanlar, Yönetici -> Bilet alanları altında yapılandırılabilir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız