Yönetici olarak, CRM hesabınızın kullanıcılarının oturum açmak için kullanabileceği IP'leri ekleyebilirsiniz. Yalnızca Zoho hesabına erişilebilen güvenilir IP'lere izin verebilirsiniz. Başka bir IP üzerinden oturum açmak, kullanıcıya "Bu IP adresinden erişim engellendi" uyarı mesajı verir. Bu kısıtlama, mobil cihazlardan ve tabletlerden yapılan giriş denemeleri için de geçerli olacaktır. Ayrıca, kullanıcının Authtoken'ını kullanan API'ler, izin verilmeyen IP'lerden çalışmayacaktır. 


İzin verilen IP'leri eklemek için aşağıdaki adımları uygulamalısınız;

  1. Ayarlar  >  Kullanıcılar ve Kontrol  >   Güvenlik Kontrolü  >  İzin IP'leri .
  2. Gelen İzin IP'ler  sayfasında, tıklayın  İzin IP'leri ekleyin .