Zoho CRM IP Kısıtlaması

Şu tarihte değiştirildi Thu, 12 Aug 2021 şunda: 10:59 AM

Yönetici olarak, CRM hesabınızın kullanıcılarının oturum açmak için kullanabileceği IP'leri ekleyebilirsiniz. Yalnızca Zoho hesabına erişilebilen güvenilir IP'lere izin verebilirsiniz. Başka bir IP üzerinden oturum açmak, kullanıcıya "Bu IP adresinden erişim engellendi" uyarı mesajı verir. Bu kısıtlama, mobil cihazlardan ve tabletlerden yapılan giriş denemeleri için de geçerli olacaktır. Ayrıca, kullanıcının Authtoken'ını kullanan API'ler, izin verilmeyen IP'lerden çalışmayacaktır. 


İzin verilen IP'leri eklemek için aşağıdaki adımları uygulamalısınız;

  1. Ayarlar  >  Kullanıcılar ve Kontrol  >   Güvenlik Kontrolü  >  İzin IP'leri .
  2. Gelen İzin IP'ler  sayfasında, tıklayın  İzin IP'leri ekleyin .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız