Zoho CRM IP Kısıtlaması

Modified on Wed, 15 Sep 2021 at 03:22 PM

Yönetici olarak, CRM hesabınızın kullanıcılarının oturum açmak için kullanabileceği IP'leri ekleyebilirsiniz. Yalnızca Zoho hesabına erişilebilen güvenilir IP'lere izin verebilirsiniz. Başka bir IP üzerinden oturum açmak, kullanıcıya "Bu IP adresinden erişim engellendi" uyarı mesajı verir. Bu kısıtlama, mobil cihazlardan ve tabletlerden yapılan giriş denemeleri için de geçerli olacaktır. Ayrıca, kullanıcının Authtoken'ını kullanan API'ler, izin verilmeyen IP'lerden çalışmayacaktır. 


İzin verilen IP'leri eklemek için aşağıdaki adımları uygulamalısınız;

  1. Ayarlar  >  Kullanıcılar ve Kontrol  >   Güvenlik Kontrolü  >  İzin IP'leri .
  2. Gelen İzin IP'ler  sayfasında, tıklayın  İzin IP'leri ekleyin .

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article