Zoho CRM Kullanıcı Eklemek

Modified on Wed, 15 Sep, 2021 at 3:23 PM

Kullanıcı Ekleme


Ücretsiz Sürümde 3 kullanıcıya kadar ekleyebilirsiniz. Diğer Sürümlerde, ekleyebileceğiniz kullanıcı sayısı satın alınan kullanıcı lisanslarına bağlıdır.

Kullanıcı eklemek için


1.Yönetici ayrıcalıklarıyla Zoho CRM'de oturum açın.

Profillerinde Kullanıcıları Yönetme iznine sahip kullanıcılar da kullanıcı ekleyebilir.


2.Kurulum> Kullanıcılar ve Kontrol> Kullanıcılar'a gidin.

3.Kullanıcılar sayfasında + Yeni Kullanıcı Ekle'yi tıklayın.



4.Yeni Kullanıcı Ekle sayfasında aşağıdaki ayrıntıları girin:

a.Ad & Soyad: Soyad girilmesi zorunludur.

b.E-posta: Kullanıcının bir Zoho CRM hesabı oluşturmak için kullanılmamış geçerli e-posta adresini girin.

Bu e-posta adresine bir davetiye gönderilecektir.

c.Rol: Kuruluşunuzdaki kullanıcının rolünü seçin.

d.Profil: Zoho CRM hesabınızda kullanıcının erişim haklarını tanımlayan bir profil seçin.

Kullanıcıyı ekledikten sonra telefon numaraları, adres, fotoğraf, faks, web sitesi, doğum tarihi, dil vb. Diğer ayrıntıları ekleyebilirsiniz.

e.Bölge: Kullanıcı için bir bölge atayın.

Bu seçenek, yalnızca Bölgeleri etkinleştirmeniz durumunda kullanılabilir olacaktır.


5.Kaydet'i tıklayın.

Sistem, kullanıcının e-posta adresine bir davetiye gönderir. Yalnızca kullanıcı daveti kabul ettiğinde, kullanıcının durumu Onaylandı olarak değişir.











Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article