Bazen bir kullanıcının konumu değişebilir veya farklı iş birimlerine geçebilirler. Bu tür durumlarda, kayıtların sahipliğini başka kullanıcılara aktardıktan sonra bu kullanıcıları devre dışı bırakmanız gerekebilir. Bir kullanıcıyı devre dışı bırakmanın, bir kullanıcıyı silmekten farklı olduğunu unutmayın. Bir kullanıcıyı devre dışı bıraktığınızda:

  1. Kullanıcı artık CRM hesabına erişemeyecektir.
  2. Devre dışı bırakılan kimliği kullanarak hiç kimse hizmete giriş yapamaz.
  3. Başka bir kullanıcı eklemek için aynı kullanıcı lisansını kullanmakta özgürsünüz.
  4. Kullanıcı lisansı iptal edilmez. satın aldığınız kullanıcı lisansı sayısı aynı kalır ve toplam kullanıcı lisansınızı azaltmadığınız sürece buna göre faturalandırılırsınız.
  5. Kullanıcı, Devre Dışı Bırakılan Kullanıcılar altında listelenecektir.
  6. Kullanıcıyı tekrar etkinleştirmeye karar verirseniz, devre dışı bırakılan kullanıcıyı yeniden davet edebilirsiniz.



Bir kullanıcıyı devre dışı bırakmak için


  1. Yönetici ayrıcalıklarıyla Zoho CRM'de oturum açın.
  2. Kurulum> Kullanıcılar ve Kontrol> Kullanıcılar'a gidin.
  3. Kullanıcılar sayfasında, Etkin Kullanıcılar görünümünü seçin.
  4. Aktif Kullanıcılar bölümünde, devre dışı bırakmak istediğiniz kullanıcılara karşılık gelen onay kutusunu seçin.
  5. Devre Dışı Bırak'ı tıklayın.
  6. Kullanıcı devre dışı bırakılacak ve ilgili kullanıcıya sistem tarafından oluşturulan bir e-posta gönderilecektir.




Bir kullanıcıyı aktif etmek için


  1. Yönetici ayrıcalıklarıyla Zoho CRM'de oturum açın.
  2. Kurulum> Kullanıcılar ve Kontrol> Kullanıcılar'a gidin.
  3. Kullanıcılar sayfasında, Etkin Olmayan Kullanıcılar görünümünü seçin.
  4. Etkin Olmayan Kullanıcılar bölümünde, etkinleştirmek istediğiniz kullanıcılara karşılık gelen onay kutusunu seçin.
  5. Etkinleştir'i tıklayın.
  6. Kullanıcı etkinleştirilecek ve sistem tarafından oluşturulan bir e-posta ilgili kullanıcıya gönderilecektir.

Link;

https://www.youtube.com/watch?v=a87lbAbsKDA&feature=youtu.be