IMAP, e-posta hesabınızın Zoho CRM'de yapılandırıldığı bir e-posta protokolüdür. Çeşitli faydalar sağlar; en iyisi birden fazla cihaz senkronizasyonuna olanak vermesidir. Yani, e-posta etkinliğiniz PC'niz, dizüstü bilgisayarınız, cep telefonunuz, tabletiniz vb. Arasında senkronize edilir. Zoho CRM, popüler IMAP entegrasyonları arasından seçim yapmanızı veya özel e-posta entegrasyonunu yapılandırmanızı sağlar.
1. Ayarlar>>Kanallar>>Eposta
2. E-posta yapılandırması>>E-posta>>Başlarken
3. G-mail'e tıklayın.
4. IMAP'e tıklayın.
5. Açılan pop-upa e-mail ve şifre bilgilerinizi girin. Eğer hesabınız yoksa hesap oluştura tıklayarak oluşturabilirsiniz. (E-posta hesabınız için İki Aşamalı Kimlik Doğrulamayı etkinleştirdiyseniz, normal e-posta şifrenizi değil, IMAP yapılandırması için Uygulamaya özel şifreyi girmelisiniz.)
6. Gerekirse, daha fazla gönderen adresi eklemek için ekle bağlantısını tıklayın. (+add)
7. Gelen ve giden sunucu ayarlarını görüntülemek için sunucu ayrıntılarına tıklayın (Server Details)
8. E-mail paylaşma iznini seçin. (E-mail Sharing Permissions)
9. Kaydet'e basın.
1. Ayarlar>>Kanallar>>Eposta
2. E-posta yapılandırması>>E-posta>>Başlarken
3. G-mail'e tıklayın.
4. IMAP'e tıklayın.
5. Açılan pop-upa e-mail ve şifre bilgilerinizi girin. Eğer hesabınız yoksa hesap oluştura tıklayarak oluşturabilirsiniz. (E-posta hesabınız için İki Aşamalı Kimlik Doğrulamayı etkinleştirdiyseniz, normal e-posta şifrenizi değil, IMAP yapılandırması için Uygulamaya özel şifreyi girmelisiniz.)
6. Gerekirse, daha fazla gönderen adresi eklemek için ekle bağlantısını tıklayın. (+add)
7. Gelen ve giden sunucu ayarlarını görüntülemek için sunucu ayrıntılarına tıklayın (Server Details)
8. E-mail paylaşma iznini seçin. (E-mail Sharing Permissions)
9. Kaydet'e basın.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article