IMAP, e-posta hesabınızın Zoho CRM'de yapılandırıldığı bir e-posta protokolüdür. Çeşitli faydalar sağlar; en iyisi birden fazla cihaz senkronizasyonuna olanak vermesidir. Yani, e-posta etkinliğiniz PC'niz, dizüstü bilgisayarınız, cep telefonunuz, tabletiniz vb. Arasında senkronize edilir. Zoho CRM, popüler IMAP entegrasyonları arasından seçim yapmanızı veya özel e-posta entegrasyonunu yapılandırmanızı sağlar.



1. Ayarlar>>Kanallar>>Eposta

2. E-posta yapılandırması>>E-posta>>Başlarken

3. G-mail'e tıklayın.

4. IMAP'e tıklayın.

5. Açılan pop-upa e-mail ve şifre bilgilerinizi girin. Eğer hesabınız yoksa hesap oluştura tıklayarak oluşturabilirsiniz. (E-posta hesabınız için İki Aşamalı Kimlik Doğrulamayı etkinleştirdiyseniz, normal e-posta şifrenizi değil, IMAP yapılandırması için Uygulamaya özel şifreyi girmelisiniz.)

6. Gerekirse,  daha fazla gönderen adresi eklemek için ekle bağlantısını tıklayın. (+add)

7. Gelen ve giden sunucu ayarlarını görüntülemek için sunucu ayrıntılarına tıklayın (Server Details)

8. E-mail paylaşma iznini seçin. (E-mail Sharing Permissions)

9. Kaydet'e basın. 


1. Ayarlar>>Kanallar>>Eposta


2. E-posta yapılandırması>>E-posta>>Başlarken


3. G-mail'e tıklayın.


4. IMAP'e tıklayın.


5. Açılan pop-upa e-mail ve şifre bilgilerinizi girin. Eğer hesabınız yoksa hesap oluştura tıklayarak oluşturabilirsiniz. (E-posta hesabınız için İki Aşamalı Kimlik Doğrulamayı etkinleştirdiyseniz, normal e-posta şifrenizi değil, IMAP yapılandırması için Uygulamaya özel şifreyi girmelisiniz.)


6. Gerekirse,  daha fazla gönderen adresi eklemek için ekle bağlantısını tıklayın. (+add)

7. Gelen ve giden sunucu ayarlarını görüntülemek için sunucu ayrıntılarına tıklayın (Server Details)

8. E-mail paylaşma iznini seçin. (E-mail Sharing Permissions)

9. Kaydet'e basın.