Freshdesk, her ölçekteki işletmenin mükemmel müşteri desteği sunmasını sağlayan bulut tabanlı bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.

Freshdesk, e-posta, web, telefon, sohbet ve sosyal ağ yoluyla gelen istekleri çağrılara dönüştürür ve kanallar arasında çağrı çözümünü birleştirir. Ek olarak, Freshdesk iş akışlarını otomatikleştirmenize, self servis sağlamanıza, SLA'ları yönetmenize ve ölçümleri ölçmenize olanak tanır, böylece müşteri desteğiyle ilgili her şeyden haberdar olabilirsiniz. Freshdesk ayrıca yapay zeka destekli destek sohbet botu, tahmine dayalı destek yetenekleri ve saha hizmeti yönetimi gibi kullanıma hazır özellikler sunar.


Freshworks'ün çevrimiçi müşteri bağlılığı çözümü olan Freshdesk, müşteri hizmetleri yazılımını kullanarak şirketinizin müşteri desteğini düzenlemenize olanak tanır ve ölçeklenirken müşterilerinizi verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. 

Freshdesk ile yapabilecekleriniz:


  • Birden çok kanaldan gelen çağrıları tek bir görünümde izleyin ve yönetin
  • Müşterileri e-posta, telefon, arama, sohbet, sosyal medya ve diğer mesajlaşma uygulamaları gibi çeşitli platformlarda destekleyin
  • Ekip olarak sorguları daha hızlı bölmek, atamak ve çözmek için şirketinizdeki birden fazla ekiple işbirliği yapın
  • Beceriye, iş yüküne ve kullanılabilirliğe dayalı olarak ajan ataması gibi gereksiz görevleri otomatikleştirin
  • Müşterileri kapsamlı bir bilgi tabanı ve self servis portalıyla güçlendirin
  • Gelişmiş analitik ile temsilci performansları ve müşteri deneyimi hakkında kritik öngörüleri analiz edin ve toplayın
  • Freshdesk'i tamamen iş gereksinimlerinize uyacak şekilde özelleştirin
  • Temsilcilerinizden biraz iş çıkarmak ve kaliteden ödün vermeden müşterilere daha hızlı çözümler sunmak için Freddy'nin YZ ve MÖ yeteneklerinden yararlanın



Hugo Boss, Toshiba, Cisco, Honda, The Atlantic ve QuizUp dahil olmak üzere 150.000'den fazla müşteri, mükemmel ve sorunsuz müşteri desteği sağlamalarına yardımcı olmak için Freshdesk'e güveniyor.