Akıllı Fişlerle Çalışma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 1:21 PM

Genel Bakış

Akıllı Fiş nedir?

Akıllı Fiş nasıl eklenir?

Akıllı Fiş nasıl düzenlenir veya silinir?

Akıllı Fiş nedir?

Akıllı Fişler, sisteminizden, CRM'den veya diğer herhangi bir üçüncü taraf uygulamasından veri göndermek veya almak için önceden yapılandırabileceğiniz özel entegrasyonlardır. Size ve ekibinize, müşteriyle bilinçli bir konuşma yapmanız için ihtiyaç duyduğunuz bağlamı sağlar.


Gelen Kutusu sayfasında bir konuşma seçildiğinde, Ayarlar sayfasında etkinleştirilen Akıllı Fişler, seçilen konuşma bağlamında sırayla yürütülür.


Akıllı Fişler sağ tarafta ayrı bir bölmeye yüklenir. Bu, temsilciye mevcut konuşma hakkında bağlamsal bilgi sağlar.




Akıllı Fiş nasıl eklenir?

Akıllı Fiş eklemek için,

  1. Ayarlara gidin.

  2. Akıllı Fiş'i tıklayın.

  3. Akıllı Fiş Ekle'yi tıklayın.



  1. BaşlıkAçıklama ve Akıllı Fiş Komut Dosyasını girin.

  2. Ekle'yi tıklayın.


Oluşturulduktan sonra, Akıllı Fişleriniz listesi Akıllı Fişler sayfasında görünecektir. Bunları etkinleştirmek için Durum düğmesini değiştirin.


Akıllı Fiş nasıl düzenlenir veya silinir?

Bir Akıllı Fişi düzenlemek / silmek için üzerine gelin, Düzenle veya Sil'i tıklayın.



Örnek komut dosyası ve yer tutucular için Akıllı Fiş komut dosyasını  inceleyin.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız