Freshdesk Messaging(Freshchat)'ı markanızı yansıtacak şekilde özelleştirin

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:10 AM

Freshchat messenger'ı iş temanızı yansıtacak şekilde yeniden markalayabilirsiniz, böylece web sitenizde veya ürününüzde tamamen evde görünmesini sağlayabilirsiniz.


1. Adım: İşletme logonuzu ve adınızı ekleyin 


  Ayarlar> Hesap Ayarları> Site / Uygulama Ayarları'na gidin


 Burada işletme logonuzu yükleyebilir, işletme adınızı ve web bildirimleri Domain adını ekleyebilirsiniz. 


2. Adım: Messenger'ınız için bir tema seçin 


 Settings > Web Messenger Customize Appearance 


Burada marka logonuzu, renginizi, messenger başlık stilinizi, arka planınızı ve Freshchat messenger'ınızın boyutunu ekleyebilirsiniz. Ayrıca geçişi etkinleştirerek yazma göstergesini görüntülemeyi de seçebilirsiniz. 


Messenger Görünürlüğü seçeneği ile, Freshchat messenger'ı çalışma saatleriniz (Küresel Çalışma Saatleri) içinde görünür, gizli veya yalnızca görünür hale getirebilirsiniz. Sağ tarafta tüm yapılandırmalarınızın bir önizlemesini görebilirsiniz.


 Not :Messenger Görünürlüğü, Freshchat hesabınızdaki ilk yanıt süresini, çevrimdışı deneyimi veya diğer ölçütleri etkilemez. Ve şu anda sadece Global Business Hour, messenger görünürlüğüyle desteklenmektedir. Gruplara göre Çalışma Saatleri için geçerli değildir. 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız