Web sitesi başına Freshchat ve Freshdesk'te atama kuralları oluşturmak

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 2:09 PM

Sohbeti biletlere dönüştürürken, web sayfası URL'sinden başlatılan kaynak web sayfasını / sohbeti Freshdesk'e iletebilirsiniz.


Ve sonra Freshdesk portalında, otomasyon özelliğini kullanarak, URL <web sayfası bağlantısı> içeriyorsa bileti bir aracıya atamak için kurallar oluşturabilirsiniz.


1. In Freshdesk >>Admin >> Ticket Fields




2.Freshdesk' te oluştrulan bu alanı Freshchat' te senkronize etmek.


Freshchat >> Ayarlar >> Entegrasyonlar >> Freshdesk



Senkrenizasyon sonrasında bilet alanında önceden doldurulmuş sohbet URL'sini görebilirsiniz.



 

Sağ tarafta müşteri bilgisi kısmından, sohbetin yapıldığı URL görünmektedir.



URL bu şekilde görünebiliyor.


Freshdesk masasında bir otomasyon oluşturarak temsilciye buna dayalı sohbet atayabilirsiniz.


Freshdesk >> Ayarlar >> Otomasyonlar >> Yeni Kural








Otomasyon oluşturduktan sonra bir test ile kontrol edelim.




Göründüğü gibi Freshchat sohbeti oluşturulan otomasyona göre bir agenta otomatik atadı ticketi.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız