Sohbeti biletlere dönüştürürken, web sayfası URL'sinden başlatılan kaynak web sayfasını / sohbeti Freshdesk'e iletebilirsiniz.
Ve sonra Freshdesk portalında, otomasyon özelliğini kullanarak, URL <web sayfası bağlantısı> içeriyorsa bileti bir aracıya atamak için kurallar oluşturabilirsiniz.
1. In Freshdesk >>Admin >> Ticket Fields
2.Freshdesk' te oluştrulan bu alanı Freshchat' te senkronize etmek.
Freshchat >> Ayarlar >> Entegrasyonlar >> Freshdesk
Senkrenizasyon sonrasında bilet alanında önceden doldurulmuş sohbet URL'sini görebilirsiniz.
Sağ tarafta müşteri bilgisi kısmından, sohbetin yapıldığı URL görünmektedir.
URL bu şekilde görünebiliyor.
Freshdesk masasında bir otomasyon oluşturarak temsilciye buna dayalı sohbet atayabilirsiniz.
Freshdesk >> Ayarlar >> Otomasyonlar >> Yeni Kural
Otomasyon oluşturduktan sonra bir test ile kontrol edelim.
Göründüğü gibi Freshchat sohbeti oluşturulan otomasyona göre bir agenta otomatik atadı ticketi.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız