Akıllı Fişlerle Çalışma

Modified on Fri, 27 Nov, 2020 at 12:36 PM

Genel Bakış

Akıllı Fiş nedir?

Akıllı Fiş nasıl eklenir?

Akıllı Fiş nasıl düzenlenir veya silinir?

Akıllı Fiş nedir?

Akıllı Fişler, sisteminizden, CRM'den veya diğer herhangi bir üçüncü taraf uygulamasından veri göndermek veya almak için önceden yapılandırabileceğiniz özel entegrasyonlardır. Size ve ekibinize, müşteriyle bilinçli bir konuşma yapmanız için ihtiyaç duyduğunuz bağlamı sağlar.


Gelen Kutusu sayfasında bir konuşma seçildiğinde, Ayarlar sayfasında etkinleştirilen Akıllı Fişler, seçilen konuşma bağlamında sırayla yürütülür.


Akıllı Fişler sağ tarafta ayrı bir bölmeye yüklenir. Bu, temsilciye mevcut konuşma hakkında bağlamsal bilgi sağlar.




Akıllı Fiş nasıl eklenir?

Akıllı Fiş eklemek için,

  1. Ayarlara gidin.

  2. Akıllı Fiş'i tıklayın.

  3. Akıllı Fiş Ekle'yi tıklayın.



  1. Başlık, Açıklama ve Akıllı Fiş Komut Dosyasını girin.

  2. Ekle'yi tıklayın.


Oluşturulduktan sonra, Akıllı Fişleriniz listesi Akıllı Fişler sayfasında görünecektir. Bunları etkinleştirmek için Durum düğmesini değiştirin.


Akıllı Fiş nasıl düzenlenir veya silinir?

Bir Akıllı Fişi düzenlemek / silmek için üzerine gelin, Düzenle veya Sil'i tıklayın.



Örnek komut dosyası ve yer tutucular için Akıllı Fiş komut dosyasını  inceleyin.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article