Freshdesk Messaging(Freshchat)'i web uygulamanıza yükleyin ve konuşmaları geri yükleyin (oturum açmış kullanıcılar)

Modified on Thu, 24 Mar, 2022 at 11:09 AM

Freshchat'i web uygulamanıza birkaç dakika içinde yükleyebilir ve web sitenizdeki oturum açmış kullanıcılarla iletişim kurmaya başlayabilirsiniz. 

Web uygulamanızda oturum açmış kullanıcıların kullanıcı görüşmelerini, farklı bir cihaz veya tarayıcıdan her görüşme başlattıklarında geri yükleyebilirsiniz.

 Bunu yapmak için, her kullanıcı için benzersiz bir harici kimlik ayarlamanız ve kimliği geri yüklemeniz gerekir. 

Oturum açmış kullanıcıları belirlemek ve tarayıcılar ve cihazlar arasında görüşmeleri geri yüklemek için aşağıdaki kod parçacığını kullanın.


<!--Body-->function initFreshChat() { window.fcWidget.init({  token: "WEB_CHAT_TOKEN",  host: "WEB_CHAT_URL",  externalId: '1234567',  restoredId: restoreId? restoreId : null,   onInit: function() {     window.fcWidget.on('widget:loaded', function() {        window.fcWidget.user.get(function(resp) {   var status = resp && resp.status,   data = resp && resp.data;   if (status !== 200) {     window.fcWidget.user.setProperties({     firstName: "John", //user's first name     lastName: "Doe", //user's last name     email: "john.doe@gmail.com", //user's email address     phone: "8668323090", //phone number without country code     phoneCountryCode: "+1",  // phone's country code     plan: "Estate",  // user's meta property 1     status: "Active", // user's meta property 2    "Last Payment": "12th August" // user's meta property 3  });  window.fcWidget.on('user:created', function(resp) {    var status = resp && resp.status,    data = resp && resp.data;    if (status === 200) {      if (data.restoreId) {    // Update restoreId in your database         }              }            });           }        });     });   } });}function initialize(i,t){var e;i.getElementById(t)?initFreshChat():((e=i.createElement("script")).id=t,e.async=!0,e.src="WEB_CHAT_URL/js/widget.js",e.onload=initFreshChat,i.head.appendChild(e))}function initiateCall(){initialize(document,"freshchat-js-sdk")}window.addEventListener?window.addEventListener("load",initiateCall,!1):window.attachEvent("load",initiateCall,!1);<!--Body-->


External ID Bu, oturum açmış her kullanıcı için benzersiz olmalıdır. Bu bilgiler sizin tarafınızdan Freshchat'a aktarılmalıdır. Örneğin, bir kullanıcının e-posta kimliği, harici kimliği olabilir.


Restore ID Bu, oturum açmış bir kullanıcı (web uygulamanızdan) Freshchat'ta ilk kez bir konuşma başlattığında Freshchat tarafından oluşturulur. Geri yükleme kimliği de her kullanıcı için benzersizdir. Bu kimlik, web sitenize, kullanıcı oluşturma geri arama işlevinde Freshchat'tan aktarılacaktır. Bu kimliği veritabanınızda saklamanız gerekir.

 

Aynı kullanıcı, Freshchat aracılığıyla farklı bir tarayıcı veya uygulamadan bir sonraki görüşme başlattığında, bu Restore ID, kullanıcı görüşmesinin geri yüklenmesi için sizin tarafınızdan Freshchat'a External ID ile birlikte iletilmelidir. Aksi takdirde, yeni / yeni bir tarayıcı oturumunda kullanıcı tarafından başlatılan her konuşma, yeni bir kullanıcı oluşturur ve konuşma geçmişi kaybolur.


Note:1. Yukarıdaki koddaki "Web Sohbet Jetonunu" Ayarlar> Web Messenger'a giderek Freshchat jetonunuzla değiştirin.

         2. Kullanıcı değerlerini yer tutucularla değiştirin.

         3. Kod parçacığını, web sitenizin her sayfasına Freshchat'in görünmesini istediğiniz yere   yapıştırın

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article