Freshdesk Messaging(Freshchat) E-posta Bildirimleri

Modified on Thu, 24 Mar, 2022 at 11:38 AM

Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin


 Bazen müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz, onları yanıtlamak için etrafta dolaşırken web sitenizi / uygulamanızı terk etmiş olabilir. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime girebilir ve geri gelmelerini sağlayabilir ve bir işlemi tamamlayabilirsiniz.



E-posta bildirimleri nasıl kurulur


Ayarlar >> Hesap Ayarları >> E-posta Yapılandırması >> Kaydet




E-posta geçişi yoluyla kullanıcıları bilgilendirmeyi etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın. E-posta yalnızca belirtilen bu süre içinde okunmamışsa gönderilecektir. Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıt' e-posta kimliği verin.



Ayrıca, e-posta adreslerinden, yani sizin veya ekip üyelerinizin dışında, Freshchat hesabınıza eklenmemiş başka herhangi bir e-posta adresinden ek / yanıt ekleyebilirsiniz.


Hatta bir müşteriyle iletişiminizi DKIM yapılandırmasıyla doğrulayabilirsiniz











Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article