Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin
Bazen müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz, onları yanıtlamak için etrafta dolaşırken web sitenizi / uygulamanızı terk etmiş olabilir. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime girebilir ve geri gelmelerini sağlayabilir ve bir işlemi tamamlayabilirsiniz.
E-posta bildirimleri nasıl kurulur
Ayarlar >> Hesap Ayarları >> E-posta Yapılandırması >> Kaydet
E-posta geçişi yoluyla kullanıcıları bilgilendirmeyi etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın. E-posta yalnızca belirtilen bu süre içinde okunmamışsa gönderilecektir. Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıt' e-posta kimliği verin.
Ayrıca, e-posta adreslerinden, yani sizin veya ekip üyelerinizin dışında, Freshchat hesabınıza eklenmemiş başka herhangi bir e-posta adresinden ek / yanıt ekleyebilirsiniz.
Hatta bir müşteriyle iletişiminizi DKIM yapılandırmasıyla doğrulayabilirsiniz