Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin
Bazen müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz, onları yanıtlamak için etrafta dolaşırken web sitenizi / uygulamanızı terk etmiş olabilir. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime girebilir ve geri gelmelerini sağlayabilir ve bir işlemi tamamlayabilirsiniz.
E-posta bildirimleri nasıl kurulur
Ayarlar >> Hesap Ayarları >> E-posta Yapılandırması >> Kaydet
E-posta geçişi yoluyla kullanıcıları bilgilendirmeyi etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın. E-posta yalnızca belirtilen bu süre içinde okunmamışsa gönderilecektir. Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıt' e-posta kimliği verin.
Ayrıca, e-posta adreslerinden, yani sizin veya ekip üyelerinizin dışında, Freshchat hesabınıza eklenmemiş başka herhangi bir e-posta adresinden ek / yanıt ekleyebilirsiniz.
Hatta bir müşteriyle iletişiminizi DKIM yapılandırmasıyla doğrulayabilirsiniz
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız