Freshdesk Messaging(Freshchat) E-posta Bildirimleri

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:37 AM

Yanıtlarınızı kullanıcılara e-posta bildirimleri olarak gönderin


 Bazen müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz, onları yanıtlamak için etrafta dolaşırken web sitenizi / uygulamanızı terk etmiş olabilir. Freshchat'te yanıtınızı kullanıcılarınıza postalayabilirsiniz. Onlara e-posta bildirimleri göndererek, web sitenizde veya uygulamanızda olmasanız bile onlarla etkileşime girebilir ve geri gelmelerini sağlayabilir ve bir işlemi tamamlayabilirsiniz.



E-posta bildirimleri nasıl kurulur


Ayarlar >> Hesap Ayarları >> E-posta Yapılandırması >> Kaydet




E-posta geçişi yoluyla kullanıcıları bilgilendirmeyi etkinleştirin ve yanıtın kullanıcıya e-posta olarak gönderileceği süreyi ayarlayın. E-posta yalnızca belirtilen bu süre içinde okunmamışsa gönderilecektir. Kullanıcınızdan herhangi bir yanıt almak için bir 'yanıt' e-posta kimliği verin.



Ayrıca, e-posta adreslerinden, yani sizin veya ekip üyelerinizin dışında, Freshchat hesabınıza eklenmemiş başka herhangi bir e-posta adresinden ek / yanıt ekleyebilirsiniz.


Hatta bir müşteriyle iletişiminizi DKIM yapılandırmasıyla doğrulayabilirsiniz


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız