Bildirim Oluşturma ve Diğer İşlemler

Modified on Wed, 29 Nov, 2023 at 10:40 AM

"Yeni Bilet Oluştur" düğmesine tıklayarak bildirim gönderim formuna erişebilirsiniz.

Giriş yapmadan da formu erişebilirsiniz, ancak bir bildirim göndermeden önce iki ana nedenle GİRİŞ yapmanız önerilir:

İlk olarak, giriş yaptığınızda (örneğin, eğer giriş yaptıysanız) biletin ilgili olduğu varlıkları -örneğin, dizüstü bilgisayarınız gibi- belirleyebilirsiniz, böylece formun tamamına erişim sağlar.

İkinci olarak, biletin size kolayca geri dönmesini sağlar ve örneğin e-posta adresini yanlış yazma gibi yanlışlıklardan kaynaklanan olası karışıklıkları önler.

Biletlerinizi Takip Etme

Biletler sekmesine tıkladığınızda, bildirimlerinizin bir listesini alırsınız. Varsayılan olarak, bu liste açık ve bekleyen bildirimlerinizi gösterir, ancak filtreyi değiştirerek sadece çözülen ve kapatılan bildirimleri veya tüm bildirimlerinizi gösterebilirsiniz.

Ayrıca bildirimlerinizi şu kriterlere göre sıralayabilirsiniz:

  • Oluşturulma Tarihi
  • Son Değiştirilme
  • Durum (varsayılan)
  • Artan sıra
  • Azalan sıra

Bu listeden takip etmek istediğiniz bilet üzerine tıklayarak detaylı görünümü açabilirsiniz. Bu görünüm, üzerinde çalışan temsilcinin adı, mevcut durumu ve bilet üzerinde şu ana kadar gerçekleşen tüm konuşmalar gibi bilgileri sağlar.

Detaylı görünümde bir yanıt gönderebilir, biletin kapatıldığını işaretleyebilir ve gelecekteki aktivitelerle ilgili bilgilendirilmek üzere kişiler ekleyebilirsiniz.

Biletleri Dışa Aktarma 

Freshservice, ihtiyacınız olduğunda bildirimlerinizi CSV veya XLS formatında dışa aktarmanıza olanak tanır. Belirli bir zaman dilimi ve dışa aktarılacak belirli alanları seçebilirsiniz.

Biletleri dışa aktarmak için, Biletleri sekmesine gidin ve "Biletlerimi Dışa Aktar" seçeneğine tıklayın.

Ardından dosya formatını, zaman dilimini ve dışa aktarmak istediğiniz alanları seçin.





Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article