Freshdesk' te internet sitenizden geri bildirim almak (geri bildirim widget'ıyla)

Modified on Tue, 13 Oct 2020 at 08:10 AM

Geri bildirim widget'ını özelleştirme ve ekleme için aşağıdaki adımları takip etmelisiniz.


1) Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın Yönetici> Destek Kanalları> Geri Bildirim Formu'nu tıklayın.  




2) Bilet formunu gömülü pencere öğelerinde özelleştirebilirsiniz. Form Başlığı altında bilet formunuz için bir başlık verin. Bileti talep eden kişiye, form aracılığıyla bir bilet gönderdikten sonra form gönderme mesajı gösterilecektir. Talep edenlere sorunlarına ne zaman bir çözüm bekleyebileceklerini söyleyen bir mesaj ekleyebilirsiniz. Formda sahip olduğunuz bilet alanlarının sayısına bağlı olarak bilet formunun yüksekliğini piksel cinsinden belirtebilirsiniz. 



Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article