Freshdesk
Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol ediniz...
Wed, 26 Dec, 2018 at 2:38 PM
Freshdesk, her ölçekteki işletmenin mükemmel müşteri desteği sunmasını sağlayan bulut tabanlı bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk, e-posta, web...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:07 AM
Yeni bir Freshdesk hesabı oluşturmak için https://www.peranet.com.tr/freshdesk/kayit-ol adresindeki linki tıklayarak ücretsiz denemeyle başlayın.
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:08 AM
Freshdesk'i destek için kullanıyor olsanız da, müşterilerinizin ve destek temsilcilerinizin destek portalınıza destek.sirketiniz.com gibi kendi özel UR...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:08 AM
Müşterileriniz, bilet göndermek için portaldaki Yeni Destek bileti seçeneğini kullanabilir. Bilet formunda görünen alanlar, Yönetici -> Bilet alanlarında...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:08 AM
Müşteri portalında, müşterileriniz portaldan bilet göndermek için Yeni Destek Bileti seçeneğini kullanabilecektir. Bu seçenek, Yönetici -> Portal -> D...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:08 AM
Portal, müşteriler destek için geldiğinde ilk izleniminizdir. Yaratıcı tarafınızın kontrolü ele almasına ve görünüşünü değiştirmesine izin vermenin yolunu a...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:08 AM
Freshdesk, Destek Portalınızı özelleştirmek için hesabınıza kolayca uygulayabileceğiniz önceden tanımlanmış bir şablon galerisine sahiptir. Bu CSS şablonlar...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:09 AM
Freshthemes, Freshthemes Galerisi altında bulunabilir. Freshtheme'yi seçebilir ve indirebilirsiniz. İndirilen dosya, Yönetici -> Portallar -> P...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:09 AM
Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz. Öncelik ile biletin içerisind...
Tue, 13 Oct, 2020 at 8:09 AM