Freshdesk
Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol edin...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:02 PM
Freshdesk, her ölçekteki işletmenin mükemmel müşteri desteği sunmasını sağlayan bulut tabanlı bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk, e-posta, web...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:04 PM
Yeni bir Freshdesk hesabı oluşturmak için https://www.peranet.com.tr/freshdesk/kayit-ol adresindeki linki tıklayarak ücretsiz denemeyle ba...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:05 PM
Freshdesk'i destek için kullanıyor olsanız da, müşterilerinizin ve destek temsilcilerinizin destek portalınıza destek.sirketiniz.com gibi kendi özel UR...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:06 PM
Müşterileriniz, bilet göndermek için portaldaki Yeni Destek bileti seçeneğini kullanabilir. Bilet formunda görünen alanlar, Yönet...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:06 PM
Müşteri portalında, müşterileriniz portaldan bilet göndermek için Yeni Destek Bileti seçeneğini kullanabilecektir. Bu seçenek, Yö...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:07 PM
Portal, müşteriler destek için geldiğinde ilk izleniminizdir. Yaratıcı tarafınızın kontrolü ele almasına ve görünüşünü değiştirmesine izin vermenin yolunu a...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:07 PM
Freshdesk, Destek Portalınızı özelleştirmek için hesabınıza kolayca uygulayabileceğiniz önceden tanımlanmış bir şablon galerisine sahiptir. Bu CSS şablonlar...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:08 PM
Freshthemes, Freshthemes Galerisi altında bulunabilir. Freshtheme'yi seçebilir ve indirebilirsiniz. İndirilen dosya, Yönetici -> Portalla...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:09 PM
Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz. Öncelik ile biletin içerisind...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:09 PM