Freshdesk

Gönderilen epostalar freshdesk de bildirim olarak oluşmuyor. Neden?
Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol edin...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:02 PM
Freshdesk nedir?
Freshdesk, her ölçekteki işletmenin mükemmel müşteri desteği sunmasını sağlayan bulut tabanlı bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk, e-posta, web...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:04 PM
Nasıl Yeni Bir Freshdesk Hesabı Oluşturabilirim?
Yeni bir Freshdesk hesabı oluşturmak için https://www.peranet.com.tr/freshdesk/kayit-ol adresindeki linki tıklayarak ücretsiz denemeyle ba...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:05 PM
Müşteri portalım için özel bir URL (özel alan) kullanabilir miyim?
Freshdesk'i destek için kullanıyor olsanız da, müşterilerinizin ve destek temsilcilerinizin destek portalınıza destek.sirketiniz.com gibi kendi özel UR...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:06 PM
Müşterilerim destek portalından bilet gönderebilir mi?
Müşterileriniz, bilet göndermek için portaldaki Yeni Destek bileti seçeneğini kullanabilir. Bilet formunda görünen alanlar, Yönet...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:06 PM
Müşterilerimin portaldan bilet göndermesine nasıl izin verebilirim?
Müşteri portalında, müşterileriniz portaldan bilet göndermek için Yeni Destek Bileti seçeneğini kullanabilecektir. Bu seçenek, Yö...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:07 PM
Portal özelleştirmeleri açısından Bahçe ve Koru planları arasındaki fark nedir?
Portal, müşteriler destek için geldiğinde ilk izleniminizdir. Yaratıcı tarafınızın kontrolü ele almasına ve görünüşünü değiştirmesine izin vermenin yolunu a...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:07 PM
Freshtheme nedir?
Freshdesk, Destek Portalınızı özelleştirmek için hesabınıza kolayca uygulayabileceğiniz önceden tanımlanmış bir şablon galerisine sahiptir. Bu CSS şablonlar...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:08 PM
Bir Freshtheme'i Destek Portalıma nasıl uygulayabilirim?
Freshthemes, Freshthemes Galerisi altında bulunabilir. Freshtheme'yi seçebilir ve indirebilirsiniz. İndirilen dosya, Yönetici -> Portalla...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:09 PM
Bir müşteri portalımızda bir bilet oluşturduğunda çözüm makalelerini otomatik olarak nasıl önerebilirim?
Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz. Öncelik ile biletin içerisind...
Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:09 PM