Gönderilen epostalar freshdesk de bildirim olarak oluşmuyor. Neden?

Düzenleme Tarihi: Prş, 12 Ağu, 2021 at 1:02 PM



Destek emaili olarak belirlediğiniz epostalar anında freshdesk içerisinde bildirim olarak görünür. Görünmediği durumlarda aşağıdaki noktaları kontrol ediniz. 


- destek@firmaniz.com gibi firmanız için kullanılan eposta adresinden support@freshdesk... gibi eposta adresine yönlendirme yapıldığından emin olunuz. İlgili eposta ayarlarına "Yönetici->Destek Kanalları->Eposta sayfasından ulaşabilirsiniz. 


- Bildirimlerde spam görünümünü kontrol ediniz. Gelen bildirimler spame düşüyor olabilir. "Bildirimler->İstenmeyen öğe" görünümünü kontrol ediniz. 


Faydalı Buldun Mu? Evet Hayır

Bu makeleyi daha iyi nasıl yapabiliriz?

Freshdesk içindeki diğer makaleler

32 diğer başlığı oku...