Freshdesk' te internet sitenizden geri bildirim almak (geri bildirim widget'ıyla)

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 16 Ağu, 2021 şunda: 4:23 PM

Geri bildirim widget'ını özelleştirme ve ekleme için aşağıdaki adımları takip etmelisiniz.


1) Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın Yönetici> Destek Kanalları> Geri Bildirim Formu'nu tıklayın.  




2) Bilet formunu gömülü pencere öğelerinde özelleştirebilirsiniz. Form Başlığı altında bilet formunuz için bir başlık verin. Bileti talep eden kişiye, form aracılığıyla bir bilet gönderdikten sonra form gönderme mesajı gösterilecektir. Talep edenlere sorunlarına ne zaman bir çözüm bekleyebileceklerini söyleyen bir mesaj ekleyebilirsiniz. Formda sahip olduğunuz bilet alanlarının sayısına bağlı olarak bilet formunun yüksekliğini piksel cinsinden belirtebilirsiniz. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız