Freshdesk Messaging(Freshchat) uygulama içi mesaj gönderimi

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:34 AM

Yeni kullanıcılar, yaşam döngüsü pazarlaması, müşterilerden geri bildirim almak veya ürün güncellemeleri gibi duyurular yapmak için Hedefli Mesajlar gönderebilirsiniz . Hedefli Mesajlar , kullanıcıların ilgisini çekmek ve ürününüzü kullanırken harekete geçmelerini teşvik etmek için harikadır. 

Müşterilerinizi ve kullanıcılarınızı ürün kullanımlarına, davranışlarına veya etkinliklerine göre segmentlere ayırın. Duyurular gönderin veya planlayın, geri bildirim alın, yeniden satın alma için teşvik edin veya benimsenmeyi artırın.


1. Kampanyalar >> Yeni Kampanya >> Uygulama İçi Mesajlar





Kampanyanızı Oluşturun

Hedefli Kampanyanıza anlamlı bir isim verin. Yanıtları alacak bir ekip üyesi seçilmelidir. Bu, müşterilerinizin ekibinizdeki doğru uzmanlarla ve ekibinizin en iyi hallettikleri konuşmalara bağlanmasına yardımcı olacaktır. Ardından, Hedefli Mesajınızı oluşturun. Ayrıca daha ilgi çekici hale getirmek için emojiler, resimler, gifler ve hatta videolar ekleyebilirsiniz. Mesajınızı oluştururken, sağ tarafta web / mobil uygulamada müşterilerinize nasıl görüneceğinin bir ön izlemesini görebilirsiniz. Sonraki: Yapılandır tıklayarak sonraki adıma geçebilirsiniz.

 

Hedefli Mesajınızı başlatmak istediğiniz doğru Konuyu seçin. Bu, mesajınızı daha bağlamsal hale getirecektir. Gönderilen tüm yanıtlar, Konu ile eşlenen gruba (ekibinize) atanacaktır. Bu, potansiyel müşterileri doğru ekibe yönlendirmenize yardımcı olacaktır. Hedefli Mesajınızı hemen başlatabilir veya daha sonrası için planlayabilirsiniz.


Hedeflenen Mesajınız için doğru hedef kitleyi oluşturun . Hedeflenen Mesajınız için bağlamsal bir ad verin ve hedef kitle kriterlerinizi oluşturun. Önceden segmentlere ayrılmış bir hedef kitle arasından seçim yapabilir veya yeni bir segment oluşturabilirsiniz. Ardından, daha güçlü bir kitle hedeflemesi için bir kural ekleyin veya birden çok kuralı "ve" ve "veya" filtreleriyle birleştirin. Örneğin, "ilk görülme 1 günden azsa", kullanıcının bir gün önce yeni kaydolduğu anlamına gelir. Kullanıcıyı ürününüzün özellikleri hakkında eğitmek veya bir demo planlamak için bir Hedefli Mesaj oluşturabilirsiniz.


Sonraki: Başla diyerek mesajınızı gönderebilirsiniz!


Önemli Not

  • Hedefli Mesajlar, seçilen bir kullanıcı segmentine gönderilen tek seferlik mesajlardır. Bu nedenle , Hedefli Mesajları başlattıktan sonra düzenleyemez, devre dışı bırakamaz veya silemezsiniz. Ancak, bir Hedefli Mesajı daha sonraki bir zaman için planladıysanız, bunu planlanan tarih / saatten önce iptal edebilirsiniz.
  • Hedeflenen Mesajı benzer bir Hedefli Mesaj oluşturmak için mesajın yanındaki açılır menüye tıklayarak istediğiniz zaman klonlayabilirsiniz.


Hedeflenen Mesaj performansınızı ölçün


Hedeflenen Mesajlar sayfalarında tüm Hedefli Mesajlarınızın durumunu ve gönderilen, görülen ve her mesajın yanıt oranını takip edebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız