Freshdesk Messaging(Freshchat) - Dashboard

Şu tarihte değiştirildi Prş, 24 Mrt, 2022 şunda: 11:36 AM

Dashboard / Gösterge Paneli 



Canlı Kontrol Panelimiz ile Freshchat hesabınızdaki tüm mevcut aktivitelerin gerçek zamanlı görsel bir özetini alın.


Sol menü çubuğundaki Gösterge Tablosu simgesine tıklayın. İki tür gösterge tablosu görebilirsiniz - Uygulama ve Ekip Üyesi.




Uygulama Kontrol Paneli



Uygulama kontrol paneli, her biri farklı bir metriği gösteren birden çok widget ile birlikte gelir.



Uygulama kontrol paneli size şunu gösterir:



Takım üyeleri


Çevrimiçi ekip üyelerinin sayısını ve IntelliAssign'da bulunanların sayısını görüntüler.


  1. Çevrimiçi: Freshchat profillerinde oturum açmış ve sekmesi açık ancak farklı bir sekmede aktif olan ekip arkadaşları.
  2. IntelliAssign'da aktif: IntelliAssign'da kendilerini aktif olarak işaretleyen takım arkadaşları.




Gelen kutusu


Atanmamış, atanmış ve atanmış, ancak ekip üyeleri henüz yanıt vermemiş olan toplam konuşma sayısını görüntüler.


  1. "2 dakika" için atanmamış - 2 dakikadan uzun süredir herhangi bir ekip üyesine atanmamış görüşmeler.
  2. "2 dakika" içinde atandı ve yanıtlanmadı - Ekip üyelerine atanan ancak ekip üyeleri 2 dakika içinde yanıt göndermeyen konuşmalar.
  3. Atanan - Şu anda ekip üyelerine atanmış olan toplam görüşme sayısı.



Cevap hızı


Bu pencere öğesinde ilk yanıt süresi, yanıt süresi, çözüm süresi ve son 6 saate kadar bekleme süresi için medyan, ortalama ve 90. yüzdelik değerleri görebilirsiniz.


1. İlk yanıt - Ekip üyelerinin, görüşmenin kendilerine atandığı andan itibaren bir görüşmedeki ilk yanıtı göndermesi için geçen süre (ne kadar süreyle atanmamış olduğuna bakılmaksızın).


Örneğin: Bir takım arkadaşına saat 13: 00'te bir konuşma atanmışsa ve saat 13: 02'de yanıt veriyorsa, İlk yanıt süresi 2 dakikadır.




2. Yanıt Süresi - Ekip üyelerinin, ilk yanıtı gönderdikten sonra ve görüşme dizisini çözmeden önce müşterinin sonraki her mesajına yanıt vermesi için geçen süredir (atanma süresinin ne kadar sürdüğüne bakılmaksızın).


Örneğin: Bir takım üyesine öğleden sonra 2.00'de bir konuşma atanırsa, müşteriden gelen ilk mesaja saat 2.02'de yanıt verir. Müşteri, saat 2.05'te mesajlarını geri alır, ekip üyesi 2.11'de yanıt verir. Daha sonra ortalama yanıt süresi 6 dakika olacaktır. Benzer şekilde, medyan ve 90. yüzdelik dilim hesaplanır.




3. Çözüm Süresi - Ekip üyelerine atandığı andan itibaren bir görüşmeyi çözümlemek için geçen süre (ne kadar süreyle atanmamış olduğuna bakılmaksızın).


Örneğin: Bir ekip üyesine öğleden sonra 3.00'da bir sohbet atanmışsa ve öğleden sonra 3.15'te çözülmüşse. Çözüm süresi 15 dakikadır.




4. Bekleme Süresi - Bir ekip üyesinin görüşmenin oluşturulduğu andan itibaren müşteriye ilk mesajı göndermesi için geçen süredir.


Örneğin: Müşteri saat 14: 00'da mesajlaştı. Görüşme saat 14: 15'te bir ekip üyesine atandı ve ekip üyesi ilk yanıtı saat 14: 20'de gönderdi. Bekleme süresi 20 dakikadır.


Müşteri memnuniyeti


Müşteri Memnuniyeti pencere öğesi, gün içindeki tüm tatmin edici etkileşimlere dayalı ortalama CSAT derecelendirmesini görüntüler. Ayrıca tatmin edici ve yetersiz müşteri etkileşimlerinin yüzdesini de görebilirsiniz.



1. Derecelendirme (X / 5) - Tüm olumlu geri bildirimler için alınan ortalama puan (kaç olumsuz geri bildirim alındığına bakılmaksızın).


Örneğin: 3 olumlu geri bildirim (3,4,5) ve 1 olumsuz geri bildirim alınır. Derecelendirme 4 olacaktır.




2. Tatmin edici etkileşimler ve tatmin edici olmayan etkileşimler


Evet% - Toplam geri bildirim sayısına kıyasla olumlu geribildirim sayısı


Örneğin: 3'ü olumlu olmak üzere 5 geri bildirim alındı. Evet% 60 olacaktır.


Benzer şekilde, olumsuz geri bildirim için ters hesaplama yapılır.


Gelen Sohbetler


Bu grafik, içinde bulunulan gün ve geçen hafta için gelen konuşmaların hacmini gösterir.


İlk Yanıt Süresi


Bu grafik, geçen haftaya göre geçerli gün için ilk yanıt süresini medyan, ortalama ve 90. yüzdelik dilim değerleri olarak görüntüler. Yanıt süresi değerini görmek için herhangi bir noktada grafiğin üzerine gelin.


Tepki Süresi


Bu grafik, geçen haftaya göre geçerli gün için yanıt süresini medyan, ortalama ve 90. yüzdelik dilim değerleri olarak görüntüler.


Çözüm Süresi


Bu grafik, bugün ile geçen hafta arasındaki çözüm süresinin medyan, ortalama ve 90. yüzdelik değerlerini bir grafik olarak gösterir.


Takım Üyesi Kontrol Paneli



Ekip üyesinin uygunluğu, konuşma durumu ve ekibinizin yanıt verme hızına ek olarak, bu panodaki her ekip üyesi için aşağıdakileri de takip edebilirsiniz - ilk yanıtı ne kadar hızlı gönderiyorlar, konuşmaları yanıtlıyor ve çözüyorlar (kapatıyorlar) ve işlenen toplam konuşma sayısı , gönderilen mesajlar ve görüşmeler çözüldü (kapatıldı).



Takım üyelerini alfabetik olarak veya IntelliAssign'da kimin çevrimiçi veya aktif olduğuna göre filtreleyerek bu değerleri görüntüleyebilirsiniz.



Belirli bir takım (grup) için bu ayrıntıları görmek için filtre seçeneğini de kullanabilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız