Müşterilerim destek portalından bilet gönderebilir mi?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 1:06 PM

Müşterileriniz, bilet göndermek için portaldaki Yeni Destek bileti seçeneğini kullanabilir. Bilet formunda görünen alanlar, Yönetici -> Bilet alanlarından yapılandırılabilir. Bu destek bileti oluşturma seçeneği, portala erişen tüm kullanıcılar için veya yalnızca oturum açmış kullanıcılar için kullanılabilir hale getirilebilir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız