Assist bot akışlarında 'Eylemleri' yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 1:15 PM

Freddy tarafından desteklenen Assist botu oluşturucusu, diyaloglar oluşturmanıza ve bunları iş akışının herhangi bir yerinde başka bir şeye bağlamanıza olanak tanır. Oluşturduğunuz her diyalog için, bir görüşmedeki iletişim kutusundan önce yürütülecek bir eylem yapılandırabilirsiniz. Örneğin, Freshdesk'te bir bilet oluşturmak ve bilet kimliğini API parametrelerinin bir parçası olarak saklamak için bir diyaloğun parçası olarak bir API'yi tetikliyorsanız, API parametrelerinden bilet kimliğini almak için 'Tetikleyici API' eylemini kullanabilirsiniz ve bot görüşmesinde temsilciye gösterebilirsiniz.


'İşlemler' aşağıdakilerden herhangi biri olabilir:

  • Tetikleyici API'leri

  • Öznitelik ekle

  • Botu devre dışı bırak

  • Yeni bir sohbet başlat


Uzaktan İsteği Tetikle:

Bu işlem, verileri uzaktan almanıza, güncellemenize veya göndermenize olanak tanır. API'ler aracılığıyla üçüncü taraf uygulamalarınızla veya dahili sistemlerinizle konuşmak için kullanabilirsiniz.Bu seçeneğe tıkladığınızda, bir listeden bir API çağrısı seçmeniz istenecektir. Bu API çağrılarını, bot oluşturucudaki o botun "API Kitaplığı" altında oluşturabilirsiniz. Oluşturulduktan sonra, bu uzak isteği tetiklemeyi seçmeniz için bunları listede bulabileceksiniz..


Örnek: Bir temsilcinin, sipariş öğeleri, sipariş teslimatı ve ödeme durumu gibi bir müşterinin siparişiyle ilgili tüm ayrıntıların listesini almak istediğini varsayalım. Bu eylemi kullanarak yapabilir.



Öznitelik Ekle:

Bu eylem, görüşmelerin veya kullanıcı profillerinin özelliklerini eklemenizi veya güncellemenizi sağlar.


Örnek: Temsilcinin müşteriden iletişim bilgilerini istemesi durumunda, bu eylemi çağrı sayfasındaki değeri (örneğin telefon numarası) çağrı ayrıntılarının ve kullanıcı profilinin bir parçası olarak saklamak için kullanabilirsiniz.


Botu devre dışı bırak:

Bu işlem botu belirli bir süre devre dışı bırakacaktır.


Örnek: Temsilcileriniz bir bot akışını bitirdiğinde, bu eylem son diyalog olarak kullanılabilir. Dolayısıyla, çözüldükten sonra, bu eylem botu yeniden etkinleştirilene kadar uykuya almak için kullanılabilir.



Yeni Görüşme Başlatın:

Bu eylem, mevcut konuşmayı sonlandırmanıza ve yeni bir sohbet başlatmanıza olanak tanır.


Örnek: Temsilciler yeni ve farklı bir konuya geçtiklerinde, bu eylem mevcut sorunu sonlandırmak için kullanılabilir, böylece bir sonraki sorun için yeni bir konuşma başlatılabilir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız