Assist bot akışlarında 'Eylemleri' yapılandırma

Modified on Fri, 27 Nov 2020 at 12:38 PM

Freddy tarafından desteklenen Assist botu oluşturucusu, diyaloglar oluşturmanıza ve bunları iş akışının herhangi bir yerinde başka bir şeye bağlamanıza olanak tanır. Oluşturduğunuz her diyalog için, bir görüşmedeki iletişim kutusundan önce yürütülecek bir eylem yapılandırabilirsiniz. Örneğin, Freshdesk'te bir bilet oluşturmak ve bilet kimliğini API parametrelerinin bir parçası olarak saklamak için bir diyaloğun parçası olarak bir API'yi tetikliyorsanız, API parametrelerinden bilet kimliğini almak için 'Tetikleyici API' eylemini kullanabilirsiniz ve bot görüşmesinde temsilciye gösterebilirsiniz.


'İşlemler' aşağıdakilerden herhangi biri olabilir:

  • Tetikleyici API'leri

  • Öznitelik ekle

  • Botu devre dışı bırak

  • Yeni bir sohbet başlat


Uzaktan İsteği Tetikle:

Bu işlem, verileri uzaktan almanıza, güncellemenize veya göndermenize olanak tanır. API'ler aracılığıyla üçüncü taraf uygulamalarınızla veya dahili sistemlerinizle konuşmak için kullanabilirsiniz.Bu seçeneğe tıkladığınızda, bir listeden bir API çağrısı seçmeniz istenecektir. Bu API çağrılarını, bot oluşturucudaki o botun "API Kitaplığı" altında oluşturabilirsiniz. Oluşturulduktan sonra, bu uzak isteği tetiklemeyi seçmeniz için bunları listede bulabileceksiniz..


Örnek: Bir temsilcinin, sipariş öğeleri, sipariş teslimatı ve ödeme durumu gibi bir müşterinin siparişiyle ilgili tüm ayrıntıların listesini almak istediğini varsayalım. Bu eylemi kullanarak yapabilir.



Öznitelik Ekle:

Bu eylem, görüşmelerin veya kullanıcı profillerinin özelliklerini eklemenizi veya güncellemenizi sağlar.


Örnek: Temsilcinin müşteriden iletişim bilgilerini istemesi durumunda, bu eylemi çağrı sayfasındaki değeri (örneğin telefon numarası) çağrı ayrıntılarının ve kullanıcı profilinin bir parçası olarak saklamak için kullanabilirsiniz.


Botu devre dışı bırak:

Bu işlem botu belirli bir süre devre dışı bırakacaktır.


Örnek: Temsilcileriniz bir bot akışını bitirdiğinde, bu eylem son diyalog olarak kullanılabilir. Dolayısıyla, çözüldükten sonra, bu eylem botu yeniden etkinleştirilene kadar uykuya almak için kullanılabilir.



Yeni Görüşme Başlatın:

Bu eylem, mevcut konuşmayı sonlandırmanıza ve yeni bir sohbet başlatmanıza olanak tanır.


Örnek: Temsilciler yeni ve farklı bir konuya geçtiklerinde, bu eylem mevcut sorunu sonlandırmak için kullanılabilir, böylece bir sonraki sorun için yeni bir konuşma başlatılabilir.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select atleast one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article