Assist botu nasıl oluşturulur?

Düzenleme Tarihi: Fri, 27 Nov, 2020 at 12:38 PM


Assist bot oluşturucu, özel geliştirmeye ihtiyaç duymadan bir bot oluşturmanıza olanak tanır. Birkaç noktayı sayılarla birleştirmek kadar kolaydır.

 

Basit bir Assist botu oluşturmak için hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Freddy bölümünün altındaki Yönetici> Assist Bot'agidin

  • Hesabınızda yapılandırılmış tüm botları liste halinde bulacaksınız.



  • "Yeni Bot" u tıklayın

  • Botunuza bir isim ve açıklama verin



  • Bot sayfasında varsayılan akışları bulacaksınız: Merhaba, Hoş Geldiniz, Üzgünüz ve Üst Menü



  • Sağ bölmedeki + simgesine tıklayarak yeni akışlar oluşturabilir veya üzerlerine tıklayarak mevcut akışları düzenleyebilirsiniz.



  • Bot akışı sayfasında, "Mesaj veya Soru" sekmesi altında her diyalog için temsilcilerinize görüntülenecek gerekli mesajları veya soruları yapılandırabilirsiniz.

  • Temsilcilerinizin bu soruya yanıt olarak göndermek için tıklayabileceği giriş değerlerini (düğmeler, metin alanı, karusel vb.) Tanımlamak için "Kullanıcı girdisi alın" değiştirme düğmesini kullanın



  • "İşlemler" sekmesinin altında şu etkinlikleri ayarlayabilirsiniz: Tetikleyici API, Özellik ekle, Botu devre dışı bırak veya Yeni bir görüşme başlat



  • Oluşturulan tüm diayaloglar, "Koşullar ve Yol" sekmesi altında, aracıyı farklı bir akışa veya bir iletişim kutusuna yeniden yönlendirecek bir koşul olmadığı sürece, daha sonra yürütülür.



  • "Önizleme" seçeneği, oluşturduğunuz yapılandırmayı doğrulamak için Assist botunu önizlemenize olanak tanır



  • Botunuz kurulduktan sonra, Freshdesk'teki gerekli temsilci gruplarıyla eşleştirmek için sağ bölmedeki "Grup Eşleme" simgesine tıklayın
    Örneğin, fatura yardım botunu Freshdesk'teki "Faturalandırma" grubuna eşleyin



  • Gruptaki temsilciler, bu Assist botunu Freshconnect widget'ından tetikleyebilecek


 

Faydalı Buldun Mu? Evet Hayır

Can you please tell us how we can improve this article?

More articles in Freshdesk

See all 32 articles