Assist bot oluşturucu, özel geliştirmeye ihtiyaç duymadan bir bot oluşturmanıza olanak tanır. Birkaç noktayı sayılarla birleştirmek kadar kolaydır.
Basit bir Assist botu oluşturmak için hızlı bir kılavuz:
Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın
Freddy bölümünün altındaki Yönetici> Assist Bot'agidin
Hesabınızda yapılandırılmış tüm botları liste halinde bulacaksınız.
"Yeni Bot" u tıklayın
Botunuza bir isim ve açıklama verin
Bot sayfasında varsayılan akışları bulacaksınız: Merhaba, Hoş Geldiniz, Üzgünüz ve Üst Menü
Sağ bölmedeki + simgesine tıklayarak yeni akışlar oluşturabilir veya üzerlerine tıklayarak mevcut akışları düzenleyebilirsiniz.
Bot akışı sayfasında, "Mesaj veya Soru" sekmesi altında her diyalog için temsilcilerinize görüntülenecek gerekli mesajları veya soruları yapılandırabilirsiniz.
Temsilcilerinizin bu soruya yanıt olarak göndermek için tıklayabileceği giriş değerlerini (düğmeler, metin alanı, karusel vb.) Tanımlamak için "Kullanıcı girdisi alın" değiştirme düğmesini kullanın
"İşlemler" sekmesinin altında şu etkinlikleri ayarlayabilirsiniz: Tetikleyici API, Özellik ekle, Botu devre dışı bırak veya Yeni bir görüşme başlat
Oluşturulan tüm diayaloglar, "Koşullar ve Yol" sekmesi altında, aracıyı farklı bir akışa veya bir iletişim kutusuna yeniden yönlendirecek bir koşul olmadığı sürece, daha sonra yürütülür.
"Önizleme" seçeneği, oluşturduğunuz yapılandırmayı doğrulamak için Assist botunu önizlemenize olanak tanır
Botunuz kurulduktan sonra, Freshdesk'teki gerekli temsilci gruplarıyla eşleştirmek için sağ bölmedeki "Grup Eşleme" simgesine tıklayın
Örneğin, fatura yardım botunu Freshdesk'teki "Faturalandırma" grubuna eşleyin
Gruptaki temsilciler, bu Assist botunu Freshconnect widget'ından tetikleyebilecek