Assist botunuzda 'Hızlı İşlemler' kurma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 12 Ağu, 2021 şunda: 1:20 PM

Bot oluşturucudaki Hızlı Eylemler, temsilcilerin bot konuşmasında kolayca hareket etmesini sağlar. Temsilcilerinizin herhangi bir zamanda sadece bir düğmeye tıklayarak önceki veya farklı bir diyaloga veya konuşmaya gitmesine izin verebilirsiniz..

 

Hızlı İşlemleri kurmak için hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Freddy ayarları altında Yönetici> Assist Bot'a gidin

  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Sağ gezinme çubuğundan "Hızlı işlemler" simgesine tıklayın

 

  • Yeni bir tane oluşturmak için "+ Yeni hızlı işlem" i kullanın

  • Hızlı işleminize "Etiket" altında bir ad verin

  • Bu hızlı işlemin "diyaloğa git" altındaki seçim üzerine hangi diyaloğa yol açacağını tanımlayın

  • Gerekli hızlı işlem türünü seçin. Üç tür vardır:

    • Önceden tanımlanmış düğmeler: Tanımlanan hızlı eylem akışta bir düğme olacaksa bu seçeneği seçin.Aşağıdaki onay kutusu seçilerek, bu düğme varsayılan olarak bot görüşmesindeki tüm iletişim kutularında görünecek şekilde etkinleştirilebilir.

    • Slash command: Tanımlanan hızlı eylem giriş kutusunda bir / komutu tarafından tetiklenecekse bu seçeneği seçin.

 

 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız