Çeşitli bölgelerde küresel olarak çalışan temsilcileriniz olduğunda, temsilciye en iyi anladıkları bir dilde yardımcı olan bir bot, temsilci deneyimini ve verimliliğini artıracaktır.Assist botunun oluşturucusuyla, tek bir bölmede birden çok dili yapılandırabilir, böylece botunuzu çok dilli yapabilirsiniz. Belirli bir sohbetin başka bir dil için güncellenmesi gerekiyorsa, ona bot oluşturucudan erişebilir ve sohbeti sadece o dil için güncelleyebilirsiniz.


Çok dilli botlar kurmak için hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın
  • Freddy ayarları altında Yönetici> Assist Bot'a gidin
  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Sağ gezinme çubuğundan "Çok Dilli" simgesine tıklayın



  • Açılır menüden doğru bot sürümünün seçildiğinden emin olun


  • 'Yeni Dil Ekle' seçeneğine tıklayın ve açılır menüden gerekli tüm dilleri ekleyin

  • 'Orijinal komut dosyasını indir' seçeneğini tıklayarak ana dilin bot komut dosyasını indirin

  • Ana dil metnini komut dosyasındaki gerekli çevirilerle değiştirin ve güncellenmiş dosyayı Assist botunun oluşturucusundaki karşılık gelen dile yükleyin

  • Dosyanın en son ne zaman güncellendiğini de görebileceksiniz