Yardım masanızdaki 'Müşteriler' sekmesi, iletişim halinde olduğunuz kişilerin ve şirketlerin ayrıntılarını yönetmenize olanak tanır. Müşterilerinizle ilgili veriler üzerinde size tam kontrol sağlar. Neler yapabilirsiniz?:

 

1. Yeni Kişiler veya Yeni Şirketler Oluşturun



2. Kişilerin ayrıntılarını toplu olarak eklemek ve / veya güncellemek için CSV dosyalarını içe aktarın

3. Kişileri CSV dosyası olarak dışa aktarın

4. Kişileri düzenleyin, silin ve / veya başka şekilde yönetin

5. Gerekli kişiye / şirkete erişmek için kişi ve şirket listesi sayfasındaki 'Ara' çubuğunu kullanarak hızlı arama eylemleri gerçekleştirin



Bir süre boyunca yardım masanızla etkileşime giren çok sayıda insan olacak. Bunları takip etmek için, müşteri listenizde kişiler olarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca yeni bir şirket oluşturabilir ve bu şirket altında gerekli kişileri eşleyebilirsiniz.


Kişiler:
Freshdesk, yardım masanıza e-posta gönderen, tweet atan veya çağrı gönderen her yeni kullanıcı için otomatik olarak bir giriş oluşturur. Mevcut bir kişiden bir çağrı alırsanız, Freshdesk bu bileti ilgili kullanıcı kişisiyle ilişkilendirecek ve çağrı sayfasında ayrıntıları görüntüleyecektir. Ayrıca, bir müşterinin / kullanıcının bireysel iletişim sayfalarını ziyaret ederek önceki tüm biletleri de görüntüleyebilirsiniz.


Şirketler:
'Şirketler' özelliği, aynı kuruluştan kullanıcıları / kişileri bir araya toplamanıza olanak tanır. Bu, aynı şirketteki üyelerle yapılan tüm yazışmaları tek bir yerden kolayca takip etmenize olanak tanır. Freshdesk, kayıtlı alan adına bağlı olarak, kullanıcılardan gelen tüm biletleri ilgili alan adıyla, uygun şirkete otomatik olarak ilişkilendirir ve tüm liste o şirketin sayfasında görüntülenebilir.