Yönetici(Admin) sekmesi altındaki Temsilciler(Agents) simgesine tıklayarak tüm teknisyenlerinizi ve yöneticilerinizi teknisyen olarak hizmet masanıza ekleyebilirsiniz.


Yeni bir temsilci(agent) eklediğinizde, onların rolü hizmet masasında sahip olacakları erişim* türünü belirleyecektir. Bir aracı(agent) için birden çok rol ayarlanmışsa, daha yüksek erişim düzeyi geçerli olacaktır. Maksimum kısıtlamada, aracıların yalnızca kendilerine atanmış biletleri görüntülemesine izin vermeyi seçebilir veya en azından Yönetici sekmesi altındaki kurulum ve yapılandırmalar dahil olmak üzere yardım masanıza tam erişim izni verebilirsiniz.


Freshservice'e temsilci(agent) eklemek için hızlı bir kılavuz:

  1. Freshservice hesabınızda yönetici(administrator) olarak oturum açın.
  2. Agents eklemeye başlamak için Yönetici > Agents(Temsilciler) gidin .
  3. Yeni Temsilci(New Agent) düğmesine tıklayın.
  4. Temsilcinin tam zamanlı mı yoksa ara sıra mı olmasını istediğinizi belirtin.
  5. Ad ve e-posta adresi dahil olmak üzere temsilci ilgili temel bilgileri yazın.
  6. Temsilciyi ilgili gruplara ekleyin.
  7. İsteğe bağlı olarak bir profil resmi ekleyebilir ve temsilcinin organizasyonda ne yapacağını açıklayabilirsiniz.
  8. Freshservice Arcade'de oyunlaştırma ayarlarını etkinleştirdiyseniz, deneyimli temsilcilerinizin daha fazla puanla başlamasına izin verebilirsiniz.
  9. Rol İlişkilendir (Associate Role)düğmesine tıklayarak temsilci için bir rol seçin .
  10. Kaydet'e tıklayın.


Temsilci şimdi posta kutusunda bir şifre oluşturmasına ve hizmet masanızdaki hesabını etkinleştirmesine yardımcı olacak bir etkinleştirme e-postası alacak.



Temsilci(Agent) Profilini Görüntüle


Hizmet masanıza(service desk) temsilci eklemeyi tamamladığınızda, onların profilini görüntüleyebilirsiniz. Bu, temsilcinin e-posta adresleri, ait oldukları gruplar, arcade salonunun bir parçası olarak aldıkları rozetler vb. gibi ayrıntıları içerecektir. Ayrıca onlar tarafından talep edilen biletleri ve atanan biletleri ve varlıkları da görüntüleyebilirsiniz. onlara. 



Freshworks Org hesabınızı kullanarak Temsilci Profili bilgilerini değiştirmek için: 

  1. Freshservice hesabınıza erişin. 
  2. Yönetici Ayarları simgesini tıklayın 
  3. Kullanıcı Yönetimi altında Temsilcilere (Agents) tıklayın.Hizmet masanızdaki(servis desk)Temsilcilerin listesi görüntülenecektir. 
  4. Profilini değiştirmek istediğiniz Temsilcinin adının üzerine gelin. 
  5. Düzenle simgesini tıklayın Temsilci düzenleme sayfası görünür. 
  6. Profillerini Görüntüle  CTA'sını tıklayın Kullanıcılar Org sayfası yeni bir sekmede açılır. 
  7. Profil sekmesi altında Ad, Numara, Şirket Adı ve İş Unvanını düzenleyebilirsiniz.
  8. Değişikliklerinizi tamamlamak için Kaydet'e tıklayın 

 

Freshservice'de Temsilciler nasıl devre dışı bırakılır?

Bir Temsilciyi  devre dışı bırakmak için  Yönetici -> Temsilci ->Temsilci Adı -  Temsilciyi Devre Dışı Bırak seçeneğine gidebilirsiniz.





Bir aracıyı devre dışı bıraktığınızda ne olur?


  • Temsilci, Freshservice'de oturum açamayacak. Etkinleştirme durumunda yönetici, Yönetici -> Temsilci ->Temsilci Adı -  Temsilciyi Etkinleştir'e gidebilir.
  • Onlara varlıklar (biletler, problemler, varlıklar ve projeler gibi) atayamazsınız.
  • Temsilciye Açık, Devam Ediyor veya Beklemede durumları ile atanan tüm biletlerin ataması otomatik olarak kaldırılacaktır.
  • Çözümlendi ve Kapatıldı durumlarına sahip temsilciye atanan tüm biletler olduğu gibi kalacaktır.
  • Temsilci , kullanıcıların aracıyı ilişkili iş akışından manuel olarak kaldırması gereken iş akışı otomatikleştiricisi dışında tüm hesap düzeyinde yapılandırmalardan otomatik olarak kaldırılacaktır.
  • Temsilci  AD'de silindiğinde, Temsilci  Freshservice'de otomatik olarak devre dışı bırakılır. 


Temsilciler için Grup Üyeliklerini Yönetin


Temsilci  Oluştur (Yeni Temsilci ) ve Temsilci Düzenle sayfaları artık şunları sağlar:

  • Bir veya daha fazla gruba bir temsilci ekleyin. 
  • Bir  temsilcinin üyesi olduğu grupları görüntüleyin.
  • Bir veya daha fazla gruptan bir  temsilciyi kaldırın.
  • Temsilciyi Görüntüle sayfası artık bir temsilcinin üyesi olduğu grupları görüntüleme olanağı sağlar. 

Not: 

  • "Süper Yönetici kontrolü ile Play God" ayrıcalığına sahip özel rollere ait Hesap Yöneticileri, Yöneticiler ve  temsilci, kendileri ve diğer  temsilciler için grup üyeliklerini görüntüleyebilir ve değiştirebilir.
  • " temsilcileri Yönet" ayrıcalığına sahip (ve "Süper Yönetici denetimleriyle Play God" olmadan) özel rollere ait temsilciler, tüm temsilcilerin grup üyeliklerini görüntüleyebilir, ancak grup üyeliklerini kendileri için değil, yalnızca diğer temsilciler  için değiştirebilir.


Her ay yalnızca sahip olduğunuz tam zamanlı temsilci koltuklarının toplam sayısı için ücretlendirileceğinizi unutmayın.


Deneme süreniz boyunca, hesabınıza ücretsiz olarak doğrudan sınırsız sayıda temsilci ekleyebilirsiniz. Denemeden sonra, daha fazla tam zamanlı temsilci eklemek için önce ek temsilci lisansları satın almanız gerekir. Yalnızca Freshservice hesabını "oluşturan" temsilcinin hesap ayarlarına erişebileceğini ve planları değiştirebileceğini veya daha fazla temsilci koltuğu satın alabileceğini unutmayın.