Freshservice'de istekte bulunanlar (Requesters) ekleme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 4 Ksm, 2021 şunda: 4:52 PM

Belirli bir süre içinde, sorunları rapor ederken ve hizmet talepleri gönderirken hizmet masanızla etkileşime giren çok sayıda çalışanınız ve talep sahibiniz olacaktır. İşleri daha kolay hale getirmek için, muhtemelen başlamadan önce Freshservice içinde istekte bulunanlarınız için kişiler oluşturmak istersiniz. 


Freshservice'de istekte bulunanları tek tek oluşturabilir veya bunları bir CSV dosyasından toplu olarak içe aktarabilirsiniz. Hatta daha iyi sınıflandırma için departmanlar oluşturabilir ve altlarına istekte bulunanlar ekleyebilirsiniz.


Freshservice'e manuel olarak yeni bir kişi eklemek için hızlı bir kılavuz:



  • Git Yönetici sekmesi ve tıklayın İstekte bulunanlar(Requesters) simgesi.

  • Tıklayın Yeni Talep Eden  düğmesi.

  • Kişinin Adı, E-postası, İş Unvanı vb. tüm ayrıntılarını doldurun.

  • Temsilci mevcut bir departmana aitse, ilk birkaç harfi yazmaya başlayın ve listeden seçin.

  • İsteğe bağlı olarak telefon numaralarını, saat dilimini, zaman biçimini ve arka plan bilgilerini yazın.

  • İşiniz bittiğinde, Değişiklikleri Kaydet 'i tıklayın .

İstekte bulunan kişi artık hizmet masanıza eklendi. Benzer şekilde, gerektiği kadar kişi ekleyebilirsiniz.


İstek sahibi oluşturmayı bitirdikten sonra, her istek sahibinin yanında görüntülenen Düzenle seçeneğini seçerek verilen tüm ayrıntıları da değiştirebilirsiniz.


Freshservice'de istekte bulunanlar nasıl devre dışı bırakılır?

Bir istekte bulunanı devre dışı bırakmak için  Yönetici -> İstek Sahibi Adı -> Düzenle -> Diğer -> İstek Sahibini Devre Dışı Bırak seçeneğine gidebilirsiniz.




Bir Talep Sahibini devre dışı bıraktığınızda ne olur?
  • İstekte bulunan kişi Freshservice'de oturum açamayacak. Yeniden etkinleştirme durumunda, yönetici Yönetici -> Talep Edenler -> Talep Eden Adı-> Yeniden Etkinleştir'e gidebilir .
  • İstek sahibi, tüm istek sahibi gruplarından kaldırılacaktır.
  • İstekte bulunan kişinin adı, Çözümlendi ve Kapatıldı durumları ile tüm biletlerde, değişikliklerde, sorunlarda ve sürümlerde saklanacaktır.
  • İstekte bulunan kişi, ilgili iş akışlarından manuel olarak kaldırılmaları gereken iş akışı otomatikleştiricisi ve süpervizör dışındaki tüm hesap düzeyinde yapılandırmalardan otomatik olarak kaldırılacaktır.
  • İstekte bulunan kişinin adı, " Kullanan " ve " Yöneten " alanları  altındaki donanım varlıkları için tutulacaktır.
  • Talep edenin adı, " Yöneten " alanı altındaki yazılım varlıkları için tutulacaktır .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız