Freshservice'de istekte bulunanlar (Requesters) ekleme

Modified on Thu, 4 Nov, 2021 at 4:52 PM

Belirli bir süre içinde, sorunları rapor ederken ve hizmet talepleri gönderirken hizmet masanızla etkileşime giren çok sayıda çalışanınız ve talep sahibiniz olacaktır. İşleri daha kolay hale getirmek için, muhtemelen başlamadan önce Freshservice içinde istekte bulunanlarınız için kişiler oluşturmak istersiniz. 


Freshservice'de istekte bulunanları tek tek oluşturabilir veya bunları bir CSV dosyasından toplu olarak içe aktarabilirsiniz. Hatta daha iyi sınıflandırma için departmanlar oluşturabilir ve altlarına istekte bulunanlar ekleyebilirsiniz.


Freshservice'e manuel olarak yeni bir kişi eklemek için hızlı bir kılavuz:



  • Git Yönetici sekmesi ve tıklayın İstekte bulunanlar(Requesters) simgesi.

  • Tıklayın Yeni Talep Eden  düğmesi.

  • Kişinin Adı, E-postası, İş Unvanı vb. tüm ayrıntılarını doldurun.

  • Temsilci mevcut bir departmana aitse, ilk birkaç harfi yazmaya başlayın ve listeden seçin.

  • İsteğe bağlı olarak telefon numaralarını, saat dilimini, zaman biçimini ve arka plan bilgilerini yazın.

  • İşiniz bittiğinde, Değişiklikleri Kaydet 'i tıklayın .

İstekte bulunan kişi artık hizmet masanıza eklendi. Benzer şekilde, gerektiği kadar kişi ekleyebilirsiniz.


İstek sahibi oluşturmayı bitirdikten sonra, her istek sahibinin yanında görüntülenen Düzenle seçeneğini seçerek verilen tüm ayrıntıları da değiştirebilirsiniz.


Freshservice'de istekte bulunanlar nasıl devre dışı bırakılır?

Bir istekte bulunanı devre dışı bırakmak için  Yönetici -> İstek Sahibi Adı -> Düzenle -> Diğer -> İstek Sahibini Devre Dışı Bırak seçeneğine gidebilirsiniz.




Bir Talep Sahibini devre dışı bıraktığınızda ne olur?
  • İstekte bulunan kişi Freshservice'de oturum açamayacak. Yeniden etkinleştirme durumunda, yönetici Yönetici -> Talep Edenler -> Talep Eden Adı-> Yeniden Etkinleştir'e gidebilir .
  • İstek sahibi, tüm istek sahibi gruplarından kaldırılacaktır.
  • İstekte bulunan kişinin adı, Çözümlendi ve Kapatıldı durumları ile tüm biletlerde, değişikliklerde, sorunlarda ve sürümlerde saklanacaktır.
  • İstekte bulunan kişi, ilgili iş akışlarından manuel olarak kaldırılmaları gereken iş akışı otomatikleştiricisi ve süpervizör dışındaki tüm hesap düzeyinde yapılandırmalardan otomatik olarak kaldırılacaktır.
  • İstekte bulunan kişinin adı, " Kullanan " ve " Yöneten " alanları  altındaki donanım varlıkları için tutulacaktır.
  • Talep edenin adı, " Yöneten " alanı altındaki yazılım varlıkları için tutulacaktır .

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article