Freshservice'de İstek Sahiplerini(Requester) Birleştirme

Modified on Thu, 4 Nov, 2021 at 5:08 PM

Bir son kullanıcı farklı e-posta kimliklerinden e-posta gönderdiğinde, birden çok kez istek sahibi olarak eklenir. Verimsiz olmasının yanı sıra, bu, kullanıcıları ve isteklerini takip etmeyi zorlaştırıyor.


Artık isteklerini daha iyi yönetmek için bu istek sahiplerini birincil olanla birleştirebilirsiniz.


Bunu yapmak için, istekte bulunan kişinin profiline gidin ve Birleştir 'e(Merge) tıklayın .


Ardından, bu istek sahibi için tüm yinelenen girişleri arayın ve ilgili '+' simgesine tıklayın. Hepsini seçtikten sonra Devam'a tıklayın.


Tüm ikincil istek sahipleri birincil istekle birleştirildikten sonra:


  • Tüm biletler, sorunlar, değişiklikler, yayınlar, onaylar, etiketler vb. birincil talep sahibine taşınır.
  • İkincil bir e-posta kimliğinden bir e-posta yoluyla bir destek talebi oluşturulursa, tüm temsilci yanıtları ikincil e-postaya gider. Ancak bileti talep eden birincil kişi olacaktır.
  • Tüm ikincil talep sahiplerinin departmanları, grupları ve CAB'leri birincil olana taşınacaktır.
  • o birincil hale gelecektir ilk doğrulandı kimliği e-posta.
  • Ben birincil istekte için boş alanlar var f, daha sonra ilk ikincil istek sahibinin veri olmamasına güncellenecektir.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article