Freshservice
Yönetici(Admin) sekmesi altındaki Temsilciler(Agents) simgesine tıklayarak tüm teknisyenlerinizi ve yöneticilerinizi teknisyen olarak hizmet masanıza ekleye...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:51 PM
Freshservice'de iki tür temsilci erişimi vardır: "Tam Zamanlı" veya "Ara sıra" Tam Zamanlı Temsilciler(Full-time Agents): ...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:51 PM
Freshservice ile birlikte gönderdiğimiz varsayılan kullanıcı alanları, temsilcileriniz(Agents) ve istekte bulunanlarınız(Requesters) hakkında birçok bilgi d...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:51 PM
Belirli bir süre içinde, sorunları rapor ederken ve hizmet talepleri gönderirken hizmet masanızla etkileşime giren çok sayıda çalışanınız ve talep sahibiniz...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:52 PM
İstek sahiplerini manuel olarak eklemenin yanı sıra, önceki kurulum veya uygulamanızdan mevcut tüm kişilerinizi de içe aktarabilirsiniz. Tek yapmanız gereke...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:52 PM
Freshservice'deki istek sahibi gruplarıyla, istekte bulunanlar grubunu elle seçebilir ve portal içinde hizmet öğelerine, çözüm klasörüne, duyurulara sı...
Thu, 4 Nov, 2021 at 4:52 PM
Farklı organizasyonların departmanları ve ilgili işlevleri için kendi benzersiz yapıları vardır. Her departman genellikle farklı şekilde yapılandırıldığında...
Fri, 5 Nov, 2021 at 10:40 AM
Freshservice varsayılan olarak birkaç rol arasından seçim yapmanıza olanak tanır: Hesap Yöneticileri: Faturalandırma ve hesap yönetimi dahil her şeye ta...
Thu, 4 Nov, 2021 at 5:18 PM
Temsilci bilgilerini nasıl içe aktarırım? Yönetici (Amin)→ Kullanıcı Yönetimi (User management)→ Temsilciler'e gidin ve İçe Aktar'a(Import) tıkl...
Thu, 4 Nov, 2021 at 5:06 PM
Bir son kullanıcı farklı e-posta kimliklerinden e-posta gönderdiğinde, birden çok kez istek sahibi olarak eklenir. Verimsiz olmasının yanı sıra, bu, kullanı...
Thu, 4 Nov, 2021 at 5:08 PM