Freshservice'de iki tür temsilci erişimi vardır: "Tam Zamanlı" veya "Ara sıra"
Tam Zamanlı Temsilciler(Full-time Agents):
Tam zamanlı temsilciler, destekle ilgilenmek için her gün hizmet masanızda oturum açan temel teknik ve operasyon ekibidir.
Ara sıra Temsilciler (Occasional Agents):
Ara sıra temsilciler, görevi izlemek için veya gözetmen veya ziyaret eden bakım teknisyeni gibi belirli bir süre boyunca katılımları gerektiğinde düzensiz aralıklarla oturum açar. Bu şekilde, işletmenizdeki geliştirme ve sorun giderme gibi diğer departmanlardan kişiler oturum açabilir ve zaman zaman belirli sorunlara ve isteklere odaklanabilir. Bu da, bir ay boyunca ek aracı erişimi satın almak zorunda kalmadan.
Yardım masanıza(Help Desk) sınırsız sayıda Ara sıra temsilci ekleyebilir ve bu temsilciler için her ay ücret ödemeyebilirsiniz. Bunun yerine, Ara sıra temsilci, destek portalınızda oturum açtığı her gün için bir Günlük Geçiş kullanır. Ek Günlük Biletleri toplu olarak satın alabilir ve ara sıra temsilciler oturum açmaları gerektiğinde bunları kullanmalarına izin verebilirsiniz.
Günlük Biletleri, Yönetici → Günlük Biletler'den toplu olarak satın alabilirsiniz.Ara sıra temsilciler için de görünürlük izinlerini ayarlayabileceğinizi ve hizmet masanızdaki(Help Desk) farklı bölümlere erişimlerinin kısıtlanabileceğini unutmayın.
Ara sıra temsilciler, destek portalına giriş yaptıkları her gün için bir Day Pass kullanır. Geçiş, yalnızca o gün için geçerlidir ve gün için ilk giriş yaptığınız zamandan bağımsız olarak günün sonunda (00:00) sona erer. Kalan süre bir sonraki güne taşınmaz ve günlük geçiş süresi sona erdikten sonra ara sıra bir temsilcinin giriş yapmasına izin verilmez.
EOD (Günün Sonu), ara sıra temsilcinin saat dilimini temel alır.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article