İstek sahiplerini manuel olarak eklemenin yanı sıra, önceki kurulum veya uygulamanızdan mevcut tüm kişilerinizi de içe aktarabilirsiniz. Tek yapmanız gereken kişilerinizi liste halinde bir CSV dosyasına dışa aktarmak ve bunu Freshservice'e yüklemek.
Başlamadan önce lütfen dosyanızın aşağıdaki gereksinimlere uygun olduğundan emin olun:
1. Dosya, uygun şekilde biçimlendirilmiş bir CSV dosyası biçiminde olmalıdır. Diğer biçimler desteklenmez.
2. Dosyanın ilk satırı, tercihen kişileriniz içindekilere benzer alan adlarıyla (Ad, E-posta, İş Unvanı, Açıklama vb.) başlığı içermelidir.
Talep edenlerinizi Freshservice'e aktarmak için hızlı kılavuz:
Git Yönetim> talep edenler . Import from CSV tıklayınız.
Sonraki sayfada Dosya seç'e tıklayın ve CSV dosyasını seçin. Sayfada görüntülenen talimatları okuyun ve İçe Aktar'ı tıklayın .
Sonraki sayfada, CSV'deki alanları Freshservice'deki ilgili istekte bulunan alanlarla eşleyin ve İçe Aktar'a tıklayın .
Tamamlandığında, yeni istekte bulunanları listede Yönetici> İstekte bulunanlar(requesters)' e giderek görebileceksiniz . Ayrıca, bir bilet oluşturduğunuzda Freshservice'de de mevcut olacaklar.
Not : İçe Aktarırken " Raporlama Yöneticisi " alanı için lütfen E-posta adresini kullanın . "Adlar"ı kullanacaksanız, bu alan içe aktarılmayacaktır.
Ayrıca, içe aktarmadan önce Yönetici->Konumlar'daki tüm konumları eklediğinizden emin olun. Konumlar Yönetici->Konumlar'a eklenmezse bu alanın değeri boş bırakılacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız