Freshservice varsayılan olarak birkaç rol arasından seçim yapmanıza olanak tanır:
Hesap Yöneticileri: Faturalandırma ve hesap yönetimi dahil her şeye tam erişime sahip olun.
Yöneticiler: Yönetici sekmesi altındaki her şeye erişebilir ve yapılandırmaları düzenleyebilir, ancak fatura bilgilerini görüntüleyemez veya değiştiremez.
Süpervizörler: Biletleri görüntüleyebilir ve yanıtlayabilir ve raporlar oluşturabilir, ancak Yönetici seçeneklerini görüntüleyemez.
Temsilciler: Biletleri görüntüleyebilir ve yanıtlayabilir, bunları atayabilir, bilet özelliklerini değiştirebilir.
Sorun Yöneticisi: Biletleri ve sorunları görüntüleyebilir ve yanıtlayabilir ve özelliklerini değiştirebilir.
Değişiklik Yöneticisi: Biletleri ve değişiklikleri görüntüleyebilir ve yanıtlayabilir ve özelliklerini değiştirebilir.
Yayın Yöneticisi: Biletleri ve yayınları görüntüleyebilir ve yanıtlayabilir ve özelliklerini değiştirebilir.
CMDB Yöneticisi: Yapılandırma öğelerini yönetmek ve biletleri, sorunları, değişiklikleri ve yayınları yönetmek için CMDB'ye erişebilir.
Estate veya Forest planındaysanız, Freshservice'de kendi özel rollerinizi de oluşturabilirsiniz.
Bir rolü bir temsilciyle ilişkilendirme:
Bir rolü bir aracıyla ilişkilendirmek için,
Freshservice portalınızda yönetici olarak oturum açın.
Yönetici sekmesinden Temsilcilere tıklayın.
Değiştirmek istediğiniz aracıyı bulun ve Düzenle'ye tıklayın veya yeni bir temsilci ekliyorsanız Yeni Temsilci'ye tıklayın.
Temsilci rolüne ilerleyin ve Rolleri İlişkilendir'e tıklayın .
Bu temsilci için geçerli olması gereken tüm Rolleri kontrol edin. Ayrıca biletler, sorunlar, değişiklikler vb. için belirlenen kapsamı da göreceksiniz.
Temsilci rollerini kaydetmek için Kaydet'e tıklayın .
Bir temsilciyle birden çok rolü ilişkilendirirseniz, roller arasında her bir bölüme (biletler, sorunlar, değişiklikler vb.) göre ayarlanan en yüksek kapsam uygulanır.
İki rolü ilişkilendirdiğiniz bir örnek alalım:Temsilci Dave'e Rol 1 ve Rol 2. Rol 1 ve Rol 2 için belirlenen kapsam aşağıdaki gibidir:
1.Rol
- Biletler : Küresel Erişim
- Sorunlar : Grup Erişimi
- Değişiklikler : Grup Erişimi
2. Rol
- Biletler : Küresel Erişim
- Sorunlar : Kısıtlı Erişim
- Değişiklikler : Kısıtlı Erişim
Şimdi temsilci her iki modül için (rolleri karşılaştırırken) ayarlanmış en yüksek kapsam Grup Erişimi olduğundan, biletler için Küresel Erişime ve Sorunlar ve Değişiklikler için Grup Erişimine sahip olacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız