Freshdesk, yardım masanıza ulaşan tüm müşterileri takip etmenize yardımcı olarak, onları Müşteriler sekmesi altında kişi olarak oluşturmanıza ve kaydetmenize olanak tanır. Ayrıca belirli kişileri gruplayabilir ve onları bir şirkete eşleyebilirsiniz.


Yeni bir talep sahibi tarafından bir destek talebi oluşturulduğunda, yardım masanızda otomatik olarak bir kişi oluşturulur. Bu kişiler, hamburger menüsüne tıklanarak ve Doğrulanmamış veya Tümü seçilerek Kişiler sekmesinde görülebilir.



Bir kişi oluşturma

  • Destek portalınızda oturum açın

  • Yeni açılır menüsünü tıklayın ve Yeni Kişi'yi seçin

  • İletişim formunda kişinin tüm ayrıntılarını doldurun. Yeni bir ilgili kişi oluşturma gereksinimleri aşağıda listelenmiştir:

Zorunlu alan

  • Ad Soyad    
Kişinin adı, yeni bir kişi oluştururken zorunlu bir alandır.
Birincil alan(lar)                                
  • Eposta
  • İş telefonu
  • Cep telefonu
  • Twitter
Ayrıca, yeni bir ilgili kişi oluşturmak için dört birincil alandan en az birinin ayrıntılarının sağlanması gerekir.
İkincil alan(lar)  
  • Ünvan
  • Şirket
  • Adres
  • Etiketler
  • Arkaplan bilgisi
İkincil alanlar isteğe bağlıdır, ancak bu bilgileri her bir kişiye eklemek faydalı olarak kabul edilir.
Varsayılan alanlar
  • Saat dilimi
  • Dil
Varsayılan alanlar, bir kişiye manuel olarak herhangi bir değişiklik yapılmazsa otomatik olarak atanacak varsayılan bir değeri tutacaktır.
  • Kişinin adresini, kişisini, sosyal kimliklerini, saat dilimini, dilini ve diğer arka plan bilgilerini yazın.

  • Bilet simgesini kullanarak, ilgili kişinin ilişkili olduğu şirket tarafından toplanan tüm çağrıların görünürlüğünü sağlamak için Bu kişinin bu Şirketin tüm çağrılarını görüntülemesine izin ver özelliğini kullanın:


         

           Koru veya üstü plan üzerindeyseniz, bu özellik ilişkili şirkete karşı bilet simgesine tıklanarak kullanılabilir (birden fazla şirket ilişkilendirilebilir):



  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın.

  • Bir kişinin profili artık başarıyla eklendi. Benzer şekilde, gerektiği kadar kişi ekleyin.


Kişi kaydedildikten sonra, kişiyi doğrulamak ve müşteri portalınızda oturum açmak için bir bağlantı içeren bir kullanıcı etkinleştirme e-postası alacaktır. (Bu, Yönetici> E-posta Bildirimleri> İstekte Bulunan Bildirimi sekmesi> Kullanıcı Etkinleştirme e-postası altında kontrol edilebilir)


Bir kişiyle bir dil ilişkilendirmenin ve bir saat dilimi bağlantısının yalnızca sırasıyla Bahçe ve Koruplanlarında geçerli olacağını lütfen unutmayın.


Bir şirket oluşturma

  • Destek portalınızda oturum açın

  • Yeni açılır menüsünü tıklayın ve Yeni Şirket'i seçin

  • Firma adını (zorunlu), firma ile ilgili açıklamayı (isteğe bağlı), varsa şirketle ilgili notları ve firma için alan adlarını (isteğe bağlı) doldurun.

  • Aynı şirket için virgülle ayırarak birden fazla alan adı eklenebilir.

  • Freshdesk, belirttiğiniz alan adlarına bağlı olarak, e-posta adresleri belirtilen alan adlarından herhangi birini içeriyorsa kişileri bu şirketle otomatik olarak ilişkilendirecektir.

  • Gonca veya daha yüksek planda olan hesaplar için, bir şirketin kapsamlı ayrıntılarını depolamanıza yardımcı olmak amacıyla, dört ek varsayılan alan tanıtıldı:

    • Sağlık Puanı - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır menü: mutlu, iyi gidiyor, risk altında. Devam eden ilişkiye bağlı olarak, bu değerlerden biri bir şirketle ilişkilendirilebilir.

    • Hesap Kademesi - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır menü: temel, premium, kurumsal. İşletmenize göre şirketleri hangi kademede yer aldıklarına göre kategorize edebilirsiniz.

    • Yenileme Tarihi - o şirket için gerekli sözleşme veya yenileme tarihini içermek için kullanılabilecek bir tarih alanı.

    • Sektör - bir şirketi ilişkilendirebileceğiniz standart sektör seçeneklerinin düzenlenebilir bir açılır listesi.

  • İşiniz bittiğinde Oluştur'u tıklayın.



Kişi ve şirket oluşturmayı tamamladıktan sonra, Kişiler sekmesine gidip kişileri veya şirketleri seçerek listeyi görüntüleyebilirsiniz. Her kişi / şirketin yanında görüntülenen Düzenle seçeneğini seçerek verilen herhangi bir ayrıntıyı da değiştirebilirsiniz.


Kişiler ve şirketler için yapılacaklar listesi ekleme


Bazen, belirli bir sorun için bir müşteri veya şirketle görüşmeniz veya sorularının şu ana kadar yanıtlanıp yanıtlanmadığını kontrol etmeniz gerekebilir. Bu tür durumlarda, Freshdesk'te takip etmeniz gereken şeyleri kendinize bildirmek için iletişim ve / veya şirket sayfasına yapılacaklar ekleyebilirsiniz.


İletişim / şirket sayfasının sağ tarafında 'Yapılacaklar' panelini bulacaksınız:



Ayrıca, gerekirse Yapılacak İşi düzenleme veya silme seçeneğiniz de olacaktır. Eklediğiniz 'Yapılacaklar', Biletler'e eklediğiniz Yapılacaklar'ın göründüğüne benzer şekilde Kontrol Panelinde görünecektir:



Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirmek (Koru ve Orman planında mevcuttur)


Freshdesk, bir kişiyi birden çok şirketle ilişkilendirmenize ve ayrıca bir kişiyle ilişkili şirketleri kaldırmanıza olanak tanır.


Not: Şirketi bir kişiden çıkardığınızda, bu belirli şirket için oluşturduğunuz mevcut biletler aynı şirket adını taşımaya devam edecektir. yani, bu eski biletlere erişmeniz gerekiyorsa, eski şirket adıyla arama yapmanız gerekecektir.