Yöneticiler ve Temsilciler, Gelen Kutusu'nda belirli bir iletiyi kimin ve ne zaman gördüğünü görebilir. Bu, hem aracılar hem de yönetici için koordinasyonu kolaylaştırır. Belirli bir konuşmanın kime atanması gerektiğinin belirlenmesinde yer alan tahmin çalışmasını azaltır ve yöneticinin mesajı kimin gördüğünü ve kimin aldığını belirlemesini sağlar.
İki tür okundu bilgisi vardır:
Yönetici için mesajı hangi aracıların okuduğunu görmek önemlidir.
Yönetici, her "son okunan" mesajın altına yerleştirilen profil fotoğraflarının simgesinden belirli bir gelen mesajı gören temsilcileri görebilir.
Bir temsilci için, bir kullanıcının bir mesajı okuyup okumadığını bilmek, sorunun çözüldü olarak işaretlenmesi gerekip gerekmediğine karar vermesine yardımcı olacaktır.
Temsilci, kullanıcıdan gelen bir mesajı yanıtladığında, ondan bir yanıt bekler. Çoğu durumda, kullanıcının sorunu çözüldükten sonra kullanıcı geri dönmez ve aracılar sorunun çözüldü olarak işaretlenmesi gerekip gerekmediğinden emin değildir. Okundu bilgileri, temsilcilerin bir kullanıcının mesajı ne zaman okuduğunu anlamasına yardımcı olur. Bir temsilci, gönderdiği mesajın altında tek bir gri renkli onay işareti görürse, bu mesajın sunucularında / cihazlarında teslim edildiği anlamına gelir. Bir temsilci aynı mesajın altında çift mavi renkli bir onay işareti görürse, alıcı (kullanıcı) mesajını okumuştur (WhatsApp'taki okundu bilgilerine çok benzer).
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız