Bir bilet gönderildikten sonra müşterilerin bilet özelliklerini düzenlemesini nasıl kısıtlarım?

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 16 Ağu, 2021 şunda: 4:49 PM

Bir bilet gönderildikten sonra müşterinin bilet alanlarını düzenlemesini kısıtlamak için aşağıda görüntülenen kodu kullanabilirsiniz. 

Adımlar şu şekildedir; Admin Portal Portalı Özelleştir Anahtar ve Sayfalar Portal Sayfaları > daha sonrasında aşağıdaki kodu Bildirim Detayları sayfasına yapıştırınız. 


1) 

2)


3) 

4) 



5)  Ekran görüntüsünde gördüğünüz alana aşağıdaki kodu kopyalayın ve kaydedin.


<script>

  jQuery('#portal_ticket_form .controls').each(function() { 

    jQuery(this).children().attr('disabled','disabled'); 

  });

  jQuery('#helpdesk_ticket_submit').attr('disabled','disabled')

</script>

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız