Bir bilet gönderildikten sonra müşterinin bilet alanlarını düzenlemesini kısıtlamak için aşağıda görüntülenen kodu kullanabilirsiniz.
Adımlar şu şekildedir; Admin > Portal > Portalı Özelleştir > Anahtar ve Sayfalar > Portal Sayfaları > daha sonrasında aşağıdaki kodu Bildirim Detayları sayfasına yapıştırınız.
1)
2)
3)
4)
5) Ekran görüntüsünde gördüğünüz alana aşağıdaki kodu kopyalayın ve kaydedin.
<script>
jQuery('#portal_ticket_form .controls').each(function() {
jQuery(this).children().attr('disabled','disabled');
});
jQuery('#helpdesk_ticket_submit').attr('disabled','disabled')
</script>
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız