Freshdesk Messaging(Freshchat)'te etiket eklemek

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:21 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Ayarlar>>Etiketler>>Etiket Ekleme>>Kaydet


Ayarlar ekranından etiketler modülüne tıklayalım. 


Sağ üstte bulunan etiket etleme butonuna tıklayalım. 

Çıkan ekrandan kategori eğer varsa alt kategoride ekleyebiliriz. Kaydet butona tıklayarak oluşturma işini tamamlayabiliriz. 




Sohbete Etiket Ekleme


Müşteri ile sohbeti çözdükten sonra etiket etiketleyerek konuları takip edebilir, ürünler hakkındaki sorun, çözüm ve istekleri detaylandırabiliriz. 


Gelen Kutusu>>Çözülmüş konuşmalar>>Etiket Eklenecek Konuşma>>Add Label


Gelen Kutusuna giderek çözülmüş konuşmaların üstüne tıklayalım. 


Etiket eklemek istediğimiz konuşmanın üzerine tıklayalım, konuşmanın sonundaki add label butonuna tıklayarak etiketimizi ekleyebiliriz. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız