Freshdesk Messaging(Freshchat)'te etiket eklemek

Modified on Thu, 24 Mar, 2022 at 11:21 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Ayarlar>>Etiketler>>Etiket Ekleme>>Kaydet


Ayarlar ekranından etiketler modülüne tıklayalım. 


Sağ üstte bulunan etiket etleme butonuna tıklayalım. 

Çıkan ekrandan kategori eğer varsa alt kategoride ekleyebiliriz. Kaydet butona tıklayarak oluşturma işini tamamlayabiliriz. 




Sohbete Etiket Ekleme


Müşteri ile sohbeti çözdükten sonra etiket etiketleyerek konuları takip edebilir, ürünler hakkındaki sorun, çözüm ve istekleri detaylandırabiliriz. 


Gelen Kutusu>>Çözülmüş konuşmalar>>Etiket Eklenecek Konuşma>>Add Label


Gelen Kutusuna giderek çözülmüş konuşmaların üstüne tıklayalım. 


Etiket eklemek istediğimiz konuşmanın üzerine tıklayalım, konuşmanın sonundaki add label butonuna tıklayarak etiketimizi ekleyebiliriz. 



Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article