Üründe sağlanan alanların (varsayılan alanlar) dışında, kişileriniz, hesaplarınız ve anlaşmalarınız hakkında ek bilgileri yakalamak için yeni alanlar oluşturabilirsiniz. Başlamadan önce, oluşturmak istediğiniz alanın türüne karar verin.
Oluşturduğunuz özel alanların türü, depolamak istediğiniz iş verilerinin türüne bağlıdır. Aşağıda her bir özel alan türünün açıklaması yer almaktadır.
Özel alanlar oluşturmak için,
- Yönetici Ayarları'na gidin ve Satış Gücü Otomasyonu'na (SFA) gidin. Kişiler, Hesaplar veya Anlaşmalar modüllerine tıklayın.
- Tıklayınız. Bu, Ekle alanı kaplamasını getirir. Oluşturmak istediğiniz alan türünü seçin.
- Yeni alanı yapılandırmak için tıklayın. Bu, alan özelliklerini yapılandırabileceğiniz alan yerleşimini getirir.
- Ekle alanı kaplamasında aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin:
Alan için bir Etiket atayın.
Alanda doldurulacak bilgiler hakkında kullanıcılara daha iyi bir bağlam sağlamak için bir yer tutucu metin ekleyin.
Kullanıcıların alan hakkında daha iyi bağlam elde etmesine yardımcı olmak için bir araç ipucu ekleyin
Alanın altına yerleştirileceği bir Grup veya Alt Grup seçin.
İlgili onay kutularına tıklayarak alan özelliklerini yapılandırın. Alanı gerekli , benzersiz yapabilir veya hızlı ekleme görünümüne ekleyebilirsiniz. Ayrıca onu salt okunur bir alan haline getirebilirsiniz . Bu, alanın düzenlenmesini önleyecektir.
- Kaydet'e tıklayınız.
Yeni oluşturulan özel alanlar burada bulunabilir:
İlgili modüller için yönetici ayarları sayfası (iletişim(Contact)/ hesap(Account)/satu(Deal))
İlgili kaydın yerleşimini düzenleyin (ilgili kişi/hesap/anlaşma)
Bu özel alanları, içe aktarma sırasında kayıt eklerken ve ayrıca CRM Kod Kitaplığımız aracılığıyla doldurabilirsiniz .
Not:
- CRM Code Library'den de özel alanlar oluşturabilirsiniz.
- Özel alan sınırı her plan için değişir.
- Özel alanları, ekleme formunda görünmelerini istediğiniz şekilde yeniden sıralayabilirsiniz.
- Ayrıca özel alanları kullanarak kayıtları sıralayabilir ve filtreleyebilirsiniz.
- Özel alanları kullanarak ilgili kişi puanlama kuralları oluşturabilirsiniz.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article