Freshdesk Messaging(Freshchat)'de konuşma detaylarına erişmek

Şu tarihte değiştirildi Prş, 24 Mrt, 2022 şunda: 11:22 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Destek ve satış söz konusu olduğunda bağlam her şeydir. Bir ziyaretçi veya müşteri ile iletişim kurarken, onlar hakkında ihtiyacınız olan tüm içeriği Freshchat Gelen Kutusunda alabilirsiniz. Bu, kullanıcı adı, e-posta kimliği, IP adresi, konuşmanın başlatıldığı sayfa, ziyaret edilen sayfaların gezinme zaman çizelgesi, hatta satın alma geçmişi, işlem durumu ve CRM'nizden veya herhangi bir üçüncü taraf uygulamasından diğer ayrıntıları içerir.


Gelen kutusu>>Detayına ulaşmak istenilen konuşma


Gelen kutusundan ayrıntılarını öğrenmek istediğimiz konuşmanın üstüne tıklanır. 


Ip, telefon, e-posta bilgilerine ulaşılabilir.


Kullanıcı özellikleri, olay zaman çizelgesi aşağı kaydırılarak ulaşılabilir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız