Bir müşteri portalımızda bir bilet oluşturduğunda çözüm makalelerini otomatik olarak nasıl önerebilirim?

Şu tarihte değiştirildi Thu, 12 Aug 2021 şunda: 01:09 PM

Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.

Öncelik ile biletin içerisinden yapılmakta olan bu işlem 3 temel adımdan oluşmaktadır.

1)  Bilet içerisinden "Yanıtla" butonuna tıklayınız. 


2) "Önerilen Çözümler" butonuna tıklayınız.


3) Sağ tarafta çıkan bölümde Önerilen Çözümlerinizi görebilirsiniz. Arama yapıp istediğiniz çözümü bulabilir ve müşterilerinize gönderebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız