Freshdesk Messaging(Freshchat)'te müşteri memnuniyet anketi kurmak

Şu tarihte değiştirildi Thu, 24 Mar 2022 şunda: 11:18 AM

Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz. 

 https://accounts.freshworks.com/login?redirect_uri=https://web.freshchat.com/app/v2/login/unity_login/redirect&logout_uri=https://web.freshchat.com/app/v1/logout/unity_logout/redirect&client_id=590c0e81-ea89-496d-958a-5e782e53248a


Müşteri memnuniyetini ölçün. Müşteri memnuniyeti geri bildirimiyle, müşterilerinizin ne kadar mutlu veya mutsuz olduklarını öğrenin. Müşterilerinize, deneyimlerini puanlayabilecekleri ve daha iyi şekilde yanıtlayabilecekleri anketler gönderin.


Ayarlar>>Müşteri Memnuniyeti>>Etkin>>Ayarları Yap>>Kaydet


Freshchat'e giriş yaptıktan sonra ayarlar kısmından müşteri memnuniyetine tıklayabiliriz. 


Yukarıda sağda bulunan devre dışı butonunu etkin hale getiriyoruz. 


Anket sorusu kısmına müşterinin deneyimini değerlendirmesi için bir soru sorulur. Ardından aşağıda belirtilen ayarlar firma ihtiyaçlarına göre düzenlenir ve kaydet butonuna basılarak kaydedilir. 


Müşteri memnuniyet anketi müşteri tarafından bu şekilde gözükür.



Raporlar Kısmında Müşteri Memnuniyet Anketi

Ekibinizle etkileşim kurduktan sonra kullanıcıların nasıl hissettiğini görmek için Müşteri Memnuniyeti raporunuza göz atabilirsiniz.


Raporlar>>Müşteri Memnuniyeti 


Müşteri memnuniyet anketi ile ilgili tüm sonuçlar bu ekranda gösterilir. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız