Freshchat ayarlarını yapabilmek için url, e-posta, şifre bilgilerini kullanarak giriş yapın. Aşağıda belirtilen link üzerinden giriş yapabilirsiniz.
Müşteri memnuniyetini ölçün. Müşteri memnuniyeti geri bildirimiyle, müşterilerinizin ne kadar mutlu veya mutsuz olduklarını öğrenin. Müşterilerinize, deneyimlerini puanlayabilecekleri ve daha iyi şekilde yanıtlayabilecekleri anketler gönderin.
Ayarlar>>Müşteri Memnuniyeti>>Etkin>>Ayarları Yap>>Kaydet
Freshchat'e giriş yaptıktan sonra ayarlar kısmından müşteri memnuniyetine tıklayabiliriz.
Yukarıda sağda bulunan devre dışı butonunu etkin hale getiriyoruz.
Anket sorusu kısmına müşterinin deneyimini değerlendirmesi için bir soru sorulur. Ardından aşağıda belirtilen ayarlar firma ihtiyaçlarına göre düzenlenir ve kaydet butonuna basılarak kaydedilir.
Müşteri memnuniyet anketi müşteri tarafından bu şekilde gözükür.
Raporlar Kısmında Müşteri Memnuniyet Anketi
Ekibinizle etkileşim kurduktan sonra kullanıcıların nasıl hissettiğini görmek için Müşteri Memnuniyeti raporunuza göz atabilirsiniz.
Raporlar>>Müşteri Memnuniyeti
Müşteri memnuniyet anketi ile ilgili tüm sonuçlar bu ekranda gösterilir.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article